پوشیدن کفش چرم طبیعی توسط ملکه الیزابت در جلسه های رسمی

اینجا واقعا باید تصمیم بگیری یک کفش چرم طبیعی که به خوبی مراقبت شده و آغشته شده است، محافظت کاملاً کافی در برابر رطوبت را برای اکثر مناطق استفاده ارائه می دهد.

برای مثال، اگر در مناطق نسبتاً خشک مانند جنوب اروپا سفر می کنید، این امر صدق می کند. یا اگر فقط به سفرهای یک روزه می روید و سپس فرصت دارید دوباره کفش های خود را خشک کنید.

در مقابل، پوشش داخلی نساجی با غشاء توصیه می شود، به ویژه برای تورهای چند روزه در مناطق مرطوب مانند اسکاندیناوی.
علاوه بر تناسب، راحتی پوشیدن شامل آب و هوای موجود در کفش نیز می شود. اصولاً هر پا در هنگام پیاده روی عرق می کند به طوری که رطوبت کم و بیش در کفش ایجاد می شود.

ایجاد رطوبت و گرما نه تنها احساس ناراحتی می کند. آنها همچنین دلیل اصلی تاول های دردناک پا هستند.

بنابراین هدف باید انتقال رطوبت از داخل کفش به بیرون با بیشترین سرعت و جامعیت ممکن باشد. و اینجاست که آستر چرمی بر غشای ضد آب برتری دارد. زیرا چرم حتی تنفس بیشتری دارد.

کفش چرم طبیعی

به خصوص اگر تمایل زیادی به عرق کردن دارید، آب و هوای پای کفش پیاده روی با آستر چرمی را دوست خواهید داشت و از شما در برابر تاول محافظت می کند.

چرم کفش محصول جانبی صنعت گوشت است. در واقع، پوست گاو بیش از آن چیزی است که توسط صنعت چرم پردازش شود، در سراسر جهان تولید می شود. پس هیچ دامی برای پوستش ذبح نمی شود.

در عوض، دباغ‌خانه‌ها پوست حیوانات را که از قبل در دسترس هستند، چرخ می‌کنند و آن‌ها را به چرم باکیفیت تبدیل می‌کنند.

برای آسترهای داخلی نیز برای برخی مدل ها از چرم دباغی شده بدون کروم استفاده می کنیم.

طول عمر طولانی نیز عاملی برای ماندگاری چرم است. اگر به خوبی از کفش های چرمی مراقبت کنید، سال ها دوام خواهند آورد. به لطف عمر طولانی آنها، منابع را حفظ می کنند و از انتشار گازهای گلخانه ای که در تولید چرم و کفش و همچنین حمل و نقل و فروش رخ می دهد، جلوگیری می کنند.

افزایش چرخه یک محصول طبیعی و عمر طولانی، دلایل قوی برای پایداری کفش های چرمی است.