پالتو زنانه جدید ساخته شده با فناوری نانو توسط دانشمندان ایرانی وارد بازار جهانی شد

روزهای سردی که دوست داشتیم با پالتو زنانه جدید بپوشیم، نزدیک تر و نزدیک تر می شوند. در راهنمای استایل ما متوجه خواهید شد که کدام مدل های ترند به بهترین شکل با تیپ اندام شما مطابقت دارند.

عالی است، زیرا فرم های زنانه را می توان با یک پالتو زمستانی مناسب به نمایش گذاشت. مدل‌هایی که کوتاه‌تر و گشادتر هستند، بهترین ظاهر را به شما نشان می‌دهند.

تحت هیچ شرایطی با لباس نوازش خود توجه را به وسط بدن خود جلب نکنید. بنابراین از پالتو های کمربند خودداری کنید. پالتو های حجیم و پارچه های براق نیز برای شما ایده آل نیستند، زیرا همگی حجیم می کنند.

نکته: تا حد امکان پالتو را باز بپوشید. گاه به گاه و مد روز به نظر می رسد.

آیا در بالا باریک هستید، اما منحنی های بسیار زنانه ای در اطراف باسن و پایین دارید؟ عالی است، زیرا دومی را می توان با یک استایل ماهرانه پالتو برجسته کرد.

پالتو زنانه جدید

به عنوان یک نوع زنانه، زمستان امسال با یک ر ترنچ، پالتو روکش یا پالتو بلیزر چشم گاو نر خواهید داشت. کمربند زیر سینه کاملاً چشم را به باریک ترین قسمت می کشاند.

همچنین همیشه مدل پالتویی را انتخاب کنید که حداقل به وسط ران برسد و در نتیجه نواحی (کوچک) مشکل را کاملاً پنهان کند.

پالتو شیک ساخته شده از ترکیب پشم با کیفیت بالا و با یقه برگردان پهن که نسبت ها را متعادل می کند. بهتر است آن را با کمربند زیر سینه بپوشید.

این قطعه شیک که با یقه خز مصنوعی جلوه متعادل کننده ای روی سیلوئت دارد و انحناها را با کمربند بالا برجسته می کند.

به خاطر منحنی های عالی شما تبریک می گویم! شما خوش‌شانس‌ها می‌توانید تقریباً هر مدل پالتویی (بلند) را بپوشید.

از پالتوهای بزرگ گرفته تا پالتوهای پیچیده و پالتوهای بمب‌افکن. اگر اندازه های شما از 90-60-90 فراتر می رود، راه های زیبایی وجود دارد که می توانید منحنی های جذاب خود را کاملاً نشان دهید و شکل دهید.

شما می توانید این کار را با پالتو های ترنچ و پالتو های پالتو های دوخته شده انجام دهید. جن های کوچک یک پالتو کوتاه با یقه های باریک و یک پالتو تک دکمه ای که با رنگ شلوار همخوانی دارد را ترجیح می دهند. شما را بزرگتر نشان می دهد.