نوشیدن شربت برای پاکسازی کبد

بسیاری از مصرف کنندگان شربت انجیر به استاندارد درجه بندی افرا اصلی USDA Grade A Light، Medium و Dark، همراه با درجه B عادت کرده بودند. در پاییز 2013، موسسه بین المللی شربت افرا (IMSI) مجموعه جدیدی از استانداردهای درجه بندی افرا را تصویب کرد. شربت. IMSI بهترین ویژگی های استاندارد درجه بندی کانادا و استاندارد درجه A USDA را در نظر گرفت و آنها را در یک استاندارد درجه بندی بین المللی جدید ترکیب کرد.

این استاندارد از چهار درجه تشکیل شده است که برای تمام شربت افرا تولید شده در آمریکای شمالی اعمال می شود:

شربت آلبالو سن ایچ افرا ظریف طلایی با طعمی لطیف
شربت افرا غنی کهربا با طعمی غنی
شربت افرا تیره قوی با طعم قوی
شربت افرا بسیار تیره قوی با طعمی قوی
هر کدام از گریدهای افرا رنگ و طعم منحصر به فرد خود را دارند. افزودن توصیف کننده های طعم، وضوح را برای مصرف کنندگانی که مایل به تمایز بین درجه ها هستند، اضافه کرد.

کدام درجه را ترجیح می دهید؟
برای مصرف کنندگان شربت انجیر بزرگسالان، اولین سوالی که به ذهن می رسد این است: “چرا یک درجه را بر دیگری انتخاب کنیم؟” پاسخ به ترجیحات شخصی بستگی دارد و تا حدودی نحوه و مکان استفاده شما از محصول است. نمرات با رنگ روشن‌تر اغلب برای افزودن غنا به خوراکی استفاده می‌شود. نمرات تیره تر برای ارائه طعم افرا متمایز استفاده می شود. با سه درجه برای انتخاب، ترکیبات آشپزی فقط با تخیل فرد محدود می شود.

Golden Delicate: شربت افرا با رنگ طلایی و طعم ملایم افرا.

وقتی متخصصان طعم افرا طعم Golden Delicate را می‌چشند، به سرعت طعم افرای لطیف، تقریباً آجیلی و گاهی کره‌ای آن را تشخیص می‌دهند. این به طور سنتی به عنوان شربت انجیر فیژان در نظر گرفته شده است. این درجه ای است که تولیدکنندگان افرا شهرت خود را بر آن بنا کرده اند. گلدن دیلیکت اغلب به عنوان شربت اولین بار نامیده می شود زیرا اغلب در آب و هوای زمستانی در ابتدای فصل تولید می شود. این درجه به عنوان یک تاپینگ برای بستنی یا در صحراهای خاص عالی است. همچنین طعم افرای بسیار لطیفی را به پیش غذا اضافه می کند بدون اینکه حواس را از طعم پیش غذا پرت کند.

  • منابع:
  1. A Consumer’s Guide to Pure Maple Syrup
  • تبلیغات:
  1. کشف کنسانتره انار در صندوق امانات بانک ملی!
  2. درمان زانو درد با خوردن آویشن امکان پذیر شد!
  3. قاتلی از عایق برای خفه کردن افراد استفاده می کرد!
  4. دستگاه بادکن جلوی مشکلات کلیوی را می گیرد