محموله ی میوه خشک حبه تایلندی در مرز توسط اشرار ربوده شد

فرآیند خشک کردن انواع میوه ها نه تنها برای ذخیره طولانی مدت آنها، بلکه برای حفظ مواد مفید نیز یک روش عالی است. لازم به ذکر است که این روش کاملاً ارزان و رایج است.

مزیت اصلی میوه خشک حبه تایلندی کنسانتره بودن آنهاست.
در مقایسه با انواع توت ها و میوه های تازه، حاوی عناصر مفیدتری هستند.

ارتباط مصرف میوه های خشک در دوره های سرد سال به طور چشمگیری افزایش می یابد. در حال حاضر استفاده از چنین محصولاتی در قفسه مغازه ها و سوپرمارکت ها مشکوک بوده و گاهی باعث نگرانی می شود.

متخصصان تغذیه با تجربه ادعا می کنند که مصرف منظم میوه های خشک می تواند سلامت کلی را بهبود بخشد.

پس از مدت کوتاهی، علائم قابل توجه خواهد بود. میوه های خشک به موارد زیر کمک می کنند:

عادی سازی سیستم گوارش؛

گاز شدن علائم هیپوویتامینوز؛

بهبود وضعیت چهره و مو؛

میوه خشک حبه تایلندی

تقویت ناخن مزیت اساسی میوه های خشک این است که می توانند بدن را با مواد مغذی و عناصر کمیاب اشباع کنند. علاوه بر این، دومی به شکل زیستی موجود است.

آنتی اکسیدان های موجود در میوه ها به آزادسازی سلول ها از پیوندهای دوگانه کمک می کنند.

میوه ها و انواع توت ها که به درستی و با صلاحیت خشک شده اند، مطابق با تکنولوژی کامل، حاوی مجموعه ای جهانی از اجزای مفید و اجزای معدنی هستند.

متأسفانه، تعداد کمی از مردم می دانند که فقط 5 زردآلو خشک می تواند دوز روزانه کلسیم و آهن را برای بدن تامین کند. شایان ذکر است که این چیزی است که به عادی سازی سطح مطلوب خون کمک می کند.

فواید میوه های خشک بسیار ارزشمند است، پس حتما باید آنها را در برنامه غذایی خود بگنجانید. آنها را می توان به طور جداگانه و به هر شکل دیگری استفاده کرد: جوشانده ها، کمپوت ها.

میوه های خشک نیز می توانند نیاز شما به گلوکز را تامین کنند. به همین دلیل آنها یک میان وعده عالی هستند.

نکته اصلی که باید به خاطر بسپارید یک واقعیت است – محتوای کالری آنها بسیار بالاتر از کالری های تازه است. در جدول زیر ارائه شده است.