فلفل دلمه ای شکم پر رژیمی با گوشت چرخ کرده در فر

دلمه ها انواع مختلفی دارند؛ که یکی از آن ها دلمه فلفل دلمه ای شکم پر است. این دلمه که یکی از معروف‌ترین و خوشمزه ترین دلمه هاست، طرفداران زیادی دارد. بسیاری از افراد به دلیل رژیمی که دارند از خوردن این غذای خوشمزه منصرف می شوند. در پخت فلفل دلمه ای شکم پر رژیمی، باید مصرف روغن را به حداقل رساند؛ و اگر به روغن زیتون دسترس دارید حتما با روغن زیتون پخته شود. در رسپی رژیمی این غذا، به هیچ وجه نباید از پنیر پیتزا استفاده کرد. شما می‌توانید برای فلفل سبز شیرین رژیمی، از صیفی جات بیشترین استفاده را کنید؛ مانند نخود فرنگی، هویج و..

همچنین شما می‌توانید از گوشت چرخ کرده در این رسپی استفاده کنید ولی تا حد ممکن خیلی کم تفت بدهید.

فلفل دلمه ای شکم پر رژیمی با گوشت چرخ کرده در فر

فلفل دلمه ای شکم پر

همانطور که قبلا برای شما گفته ایم، فلفل دلمه ای شکم پر یکی از خوشمزه ترین غذاها، برای تمامی افراد است. در این قسمت از مقاله قصد داریم به شما پخت اصولی و خوشمزه این غذا را آموزش دهیم که پر از خاصیت است پس این رسپی را از دست ندهید.

لپه و برنج را، از قبل پخته و آبکش کنید. زرشک را با کمی آب خیسانده و کنار بگذارید. فلفل دلمه رنگی در روسیه را سرش به صورت قندان برش داده و هسته های داخلش را خالی کرده واز قبل چند دقیقه جوشانده تا نرم شود و آب کش کنید. در تابه‌ای یک عدد پیاز را همراه با ادویه جات کمی تفت دهید، سپس گوشت چرخ کرده، را تفت دهید تا زمانی که رنگ گوشت تغییر پیدا کند. سپس سبزی دلمه از قبل خرد شده و زرشک و کشمش را به مواد اضافه کرده و تفت بدهید. لپه و برنج را هم اخر سر به مواد اضافه کنید و حدود چند دقیقه تفت بدهید. داخل فلفل را از مواد پر کنید و داخل سس رب گوجه را که از قبل داخل قابلمه ی آماده کرده اید قرار دهید. پس از حدود 1ساعت آماده است.

فلفل دلمه ای شکم پر رژیمی

فلفل دلمه ای شکم پر رژیمی سایت ما، برای افرادی که خواستار غذای رژیمی هستند؛ رسپی فلفل دلمه‌ای شکم پر رژیمی را با گوشت چرخ کرده آماده کرده است. پس در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

*فر را از قبل روشن کرده، و در درجه فار نهایت به مدت 20 دقیقه گرم کنید.

فلفل دلمه ای های (زرد نارنجی قرمز سبز) هر رنگی که دوست دارید را شسته و با چاقو قسمت بالایی ان را مانند یک در برش دهید. داخل فلفل دلمه ای را خالی کرده، سپس در آبجوش روی حرارت فلفل دلمه ای ها را انداخته و به مدت چند دقیقه قرار دهید تا نرم شوند. فلفل دلمه ای را آبکش کرده و روی ان آب سرد ریخته تا خنک شود سپس کنار گذاشته. داخل تابه ی، یک پیاز را خرد کرده و با ادویه جات تفت دهید سپس گوشت چرخ کرده را اضافه کنید و کمی تفت بدهید تا رنگ گوشت تغییر کند. کمی جعفری خرد شده را با یک یک حبه سیر خرد شده به مواد اضافه کنید و دوباره کمی تفت بدهید و نخود فرنگی های از قبل پخته شده را به مواد اضافه کرده و باهم مخلوط کنید و کنار گذاشته. کمی برنج قهوه‌ای را پخته و آبکش کنید و به مواد قبلی اضافه کنید. داخل فلفل دلمه ای ها را با مواد پر کرده و مطابق شکل دری که برش داده‌اید بر رویش قرار دهید. داخل سینی فر را سس دلمه (نمک فلفل روغن زیتون و رب گوجه را که با کمی اب باهم جوشیده بودند) ریخته و فلفل دلمه ای ها را درون سینی قرار دهید. به مدت ۴۵ دقیقه در دما 180 درجه پخته شود.

فلفل دلمه ای شکم پر در فر

در دستور پخت فلفل دلمه ای شکم پر در فر، باید فر را از قبل با درجه فار نهایت گرم کنید. سپس موادی که می خواهید برای دلمه استفاده کنید، را تفت داده و داخل فلفل دلمه ای که از قبل در آبجوش به مدت چند دقیقه پخته شده است؛ بریزید. کف سینی فر را چرب کرده و فلفل دلمه ای ها را در سینی قرار دهید. سپس مقداری پنیر پیتزا و جعفری خشک و پودر سیر بر روی فلفل دلمه ها بریزید. البته اگر پنیر پیتزا دوست ندارید، می توانید این یک مورد را حذف کنید. زمان پخت فلفل دلمه ای شکم پر در فر، کمتر از زمان پخت آن بر روی اجاق گاز است.

فلفل دلمه ای شکم پر با گوشت چرخ کرده

فلفل دلمه ای شکم پر با گوشت چرخ کرده در رسپی فلفل دلمه ای شکم پر می توانید از گوشت چرخ کرده بطور خیلی زیاد استفاده کنید. چون طعم دلمه را بی نظیر می کند. می توانید گوشت چرخ کرده با مقداری سیر و فلفل دلمه ای خرد شده و پیاز رنده شده تفت بدهید. برای خوشمزه تر شدن مواد گوشت چرخ کرده، ادویه جاتی مانند زرد چوبه، فلفل سیاه و نمک را فقط استفاده کنید. همه‌ی این مواد را با برنج و لپه قاطی کرده، یا بصورت جدا فقط در داخل فلفل دلمه ای بریزید. فلفل دلمه ای را داخل سس قرار داده تا به خوبی با شعله ی کم پخته شود.

فلفل دلمه ای شکم پر با پنیر پیتزا

بسیاری از بچه ها اگر در هر غذایی پنیر پیتزا باشد، با شوق و اشتها بیشتری غذا را می خورند. در این قسمت از مقاله برای شما دستور پخت کامل فلفل دلمه ای شکم پر با پنیر پیتزا را آماده کرده ایم. گوجه فرنگی ها را شسته و به صورت نگینی خرد کنید. اگر دوست ندارید، که شکل پیاز در غذای شما معلوم باشد پیاز را رنده کنید. پیاز را در تابه ریخته و با کمی ادویه تفت بدهید. سپس گوشت چرخ را اضافه کرده و تا زمانی که رنگ گوشت تغییر کند تفت دهید. برنج از قبل پخته شده را به مواد اضافه کنید و باهم مخلوط کنید. مقداری آب را بر روی حرارت گذاشته و اجازه دهید بجوش بیاید. پس از به جوش آمدن آب تمام فلفل دلمه ای ها را داخل آب ریخته؛ اجازه دهید چند دقیقه روی حرارت بماند و بعد آبکش کنید.

برای فلفل دلمه ای ها مانند قندان یک در برش بدهید ؛ و تمام هسته های داخل فلفل را خالی کنید. فلفل دلمه ای ها را داخل سینی فر قرار دهید و از مواد دلمه داخل فلفل دلمه بریزید. گوجه های خرد شده را بر روی فلفل دلمه ها ریخته، و سپس مقداری فلفل دلمه رنگی را نگینی خرد کرده؛ و به داخل فلفل دلمه ای ها بریزید. مقداری پنیر پیتزا، بر روی هر کدام از فلفل دلمه ها ریخته، سپس سس رب گوجه را که از قبل آماده و غلیظ شده است را به روی دلمه ها بریزید. روی سینی دلمه را با فویل کاملا پوشانده، سپس داخل فر از قبل گرم شده به مدت ٣٠ دقیقه قرار دهید. ۵ دقیقه آخر فویل را برداشته، و دوباره سینی را داخل فر قرار دهید. موقع سرو، کمی جعفری خشک شده بر روی دلمه ها برای تزئین بریزید.

اگر طرز تهیه سس دلمه را نمی دانید، دو قاشق غذا خوری رب گوجه فرنگی را با روغن تفت دهید، یک لیوان آب اضافه کنید و به دلخواه ادویه و آبلیمو اضافه کنید. می‌توانید چند آلو، نیز داخل سس بریزید. اجازه دهید سس بجوش بیاید و غلیظ شود.

فلفل دلمه ای شکم پر بدون برنج

فلفل دلمه ای شکم پر بدون برنج بعضی از افراد دوست ندارند، که در پخت فلفل دلمه ای شکم پر از برنج استفاده کنند. فلفل دلمه ای مانند یک قابلمه کوچک است که شما می توانید داخل ان هر موادی که دوست دارید بریزید. برای پخت این غذا بدون برنج کافی است، برنج و لپه را از مواد دلمه حذف کنید؛ و فقط باقی مواد را داخل فلفل دلمه بریزید. همچنین شما می‌توانید برای خوشمزه تر شدن این غذا مقداری پنیر پیتزا بر روی آن ریخته و سرو کنید.

فلفل دلمه ای شکم پر بدون فر

برای درست کردن فلفل دلمه ای شکم پر لزوما احتیاج به فر نیست چون این غذا در دوران قدیم، که فر هم نبوده درست شده است. برای پخت دلمه فلفل دلمه ای کافی است یک عدد پیاز را با کمی رب گوجه و ادویه در روغن تفت دهید، سپس حدود دو لیوان آب اضافه کرده و اجازه دهید بجوش بیاید. حالا فلفل دلمه ای های، که از مواد دلمه پر کرده اید، داخل این سس قرار داده و درب قابلمه را بگذارید. پس از حدود نیم ساعت تا چهل دقیقه دلمه شما آماده است.

فلفل دلمه ای کبابی

فلفل دلمه ای کبابی فلفل دلمه ای کبابی، یکی از بهترین مخلفات مفید و خوشمزه همراه با کباب است. برای کبابی کردن فلفل دلمه، اکثرا از فلفل دلمه سبز استفاده می شود. همچنین شما می توانید، در خانه با گذاشتن فلفل دلمه بر روی شعله پخش کن آن را کبابی کنید؛ و از طعم بی نظیرش همراه با غذا لذت ببرید.

فلفل دلمه ای که برای پخت و پز

فلفل دلمه ای از خانواده سبزیجات است. فلفل دلمه ای برای پخت و پز، سالاد استفاده می شود. فلفل دلمه ای ها، رنگ های بسیار زیبایی (سبز، قرمز، زرد، نارنجی) دارد. شاید برای شما جالب به نظر بیاید، که فلفل دلمه ها جنسیت نر و ماده دارند.

فلفل دلمه ای که در پایین آن چهار برجستگی وجود دارد، ماده است. این نوع فلفل دلمه طعم شیرین تری دارد و برای سالاد و خام خواری مناسب است. فلفل دلمه ای که در پایین آن سه برجستگی وجود دارد، نر است. فلفل دلمه نر طعم تند تری نسبت به ماده دارد؛ و برای پخت و پز مناسب است. فلفل دلمه ای ماده هنگام تفت خوردن طعم تلخی پیدا می‌کند، به همین خاطر باید از فلفل نر در پخت و پز استفاده کرد.

فلفل دلمه ای در لازانیا

فلفل دلمه ای در لازانیا لازانیا، یک غذای ایتالیایی است؛ که بسیاری از افراد، به خصوص بچه ها طرفدار طعم خوشمزه این غذا هستند. این غذا ها سال های زیادی است‌، که مهمان سفره ما ایرانی ها است.در تهیه ی مواد میانی لازانیا، با استفاده از فلفل دلمه ی سبز رنگ می توانید طعم بهتری برای گوشت ایجاد کنید. برای مواد میانی لازانیا، می توانید فلفل دلمه ای را خرد کرده و با گوشت چرخ کرده تفت بدهید. ترکیب فلفل دلمه و گوشت چرخ کرده، بی شک لازانیا را خوشمزه تر می کند. همچنین شما می‌توانید از فلفل دلمه ای های با رنگ مختلف، همراه با پنیر پیتزا زیاد برای تزئین روی لازانیا استفاده کنید.

کوکوی سوسیس و فلفل دلمه ای

در مواقعی که ما وقت غذا درست کردن نداریم؛ بهترین و راحت ترین گزینه پختن کوکوی سوسیس و فلفل دلمه ی است. این غذا به آسانی، و در عرض چند دقیقه آماده می شود. برای این کوکو، مقداری سوسیس و فلفل دلمه را نگینی خرد کرده و با کمی ادویه تفت بدهید. یک الی دو تخم مرغ را در کاسه ای شکسته، و با مقداری ارد و ادويه جات هم بزنید. سپس تخم مرغ را به مواد داخل تابه اضافه کرده و درب تابه را چند دقیقه ببندید. حالا کوکوی شما به همین خوشمزگی و آسانی درست شده است.

کوکوی قارچ و فلفل دلمه ای

کوکوی قارچ و فلفل دلمه ای اگر شما از آن دسته افراد هستید، که عاشق و طرفدار فلفل دلمه ای هستید. پیشنهاد ما به شما کوکوی قارچ و فلفل دلمه ای است. در این غذا، با هر لقمه ای که می خورید طعم بی نظیر فلفل دلمه ای را، به خوبی احساس می کنید. قارچ به تنهایی برای انسان خواص های بسیاری دارد. برای پختن این غذا کافی است، مقداری سیب زمینی را پخته و با گوشت کوب له کنید. سپس فلفل دلمه و قارچ را به صورت نگینی خرد کرده؛ و به سیب زمینی ها اضافه کنید. یک تخم مرغ را با ادویه جات، به خوبی هم بزنید تا از لختگی در بیاید. حالا تخم مرغ را به مواد کوکو، اضافه کرده و با هم مخلوط کنید. به اندازه های دلخواه مواد کوکو را در روغن سرخ کنید. این غذا، برای افرادی که گیاهخوار هستند مناسب و مفید است.

دلمه فلفل دلمه ای

دلمه فلفل دلمه ای، بی شک یکی از خوشمزه ترین غذاهای ایرانیان است. فلفل دلمه ای، خود به تنهایی دارای خواص بسیاری است. حالا یک غذا، با این مواد مغزی و مفید بی شک پر از خاصیت است.

دلمه فلفل دلمه ای را می توان برای کسانی که خواستار غذای گیاهی هستند؛ بدون گوشت درست کرد. همچنین این غذا را می توانید، برای مهمانی ها پخته و سرو کنید. طرز تهیه دلمه فلفل دلمه‌ای، ساده است و اگر کمی ظرافت به‌ خرج بدهید، در زمان کوتاهی می‌توانید خوشمزه‌ترین دلمه را با فلفل دلمه‌ای سرشار از خاصیت تهیه کنید.

کوکوی فلفل دلمه ای لیدی الهام

کوکوی فلفل دلمه ای لیدی الهام در دستور پخت کوکوی فلفل دلمه ای، لیدی الهام گفته شده است؛

ابتدا سیب زمینی، هویج و سوسیس را نگینی خرد کرده؛ و هر کدام را جدا با کمی زرد چوبه تفت بدهید. پس از خنک شدن این مواد ،فلفل دلمه ای ها را نگینی خرد کرده و به مواد اضافه کنید. سپس تخم مرغ و ادویه جات را به مواد اضافه کنید و هم بزنید. در روغن گرم شده مواد کوکو را ریخته و سرخ کنید. این دستور یکی از کامل ترین و خوشمزه ترین، روش پخت کوکوی فلفل دلمه ای است.