فلفل دلمه ای در غذا

چه در حال تفت دادن آنها برای ریختن در یک کاسه برنج باشید، چه این دستور پیتزای کم کربوهیدرات را درست کنید ، فلفل دلمه ای بخش خوشمزه ای از انواع مختلف وعده های غذایی است. فلفل دلمه‌ای همچنین میان‌وعده‌های عالی برای خوردن در سفر است و به عنوان منبع عالی فیبر و سایر مواد مغذی مهم شناخته می‌شود.

ما می دانیم که فلفل دلمه ای یک گزینه غذایی سالم برای وعده های غذایی است، اما ممکن است اثرات مثبتی وجود داشته باشد که شما را شگفت زده کند! برای کشف اثرات مخفی خوردن فلفل دلمه ای، ادامه مطلب را بخوانید و فراموش نکنید.

فلفل دلمه ای

فلفل دلمه به انگلیسی

فلفل دلمه ای سرشار از ویتامین C است. در واقع، فلفل دلمه ای در واقع  دارد ! چیزی که بسیاری از مردم در مورد ویتامین C نمی‌دانند این است که جدای از مزایای سلامتی آن مانند ایجاد ایمنی و مدیریت ، در واقع ثابت شده است که با افزایش سن به عملکرد شناختی کمک می‌کند.

یک مطالعه مروری که در    منتشر شد، توانست بین کمبود ویتامین C و احساس افسردگی و عملکرد شناختی کندتر ارتباط برقرار کند. در حالی که می کنند که تحقیقات بیشتری باید انجام شود، مطالعات متعددی برای نشان دادن ارتباط بین ویتامین C و عملکرد شناختی در 20 سال گذشته انجام شده است – از جمله این مطالعه کوهورت یافت شده در ، که ثابت کرد ویتامین C می تواند محافظت کند. در برابر اختلالات شناختی خفیف تا شدید.

در زمانی که COVID-19 هنوز در جهان ما شایع است، مراقبت از ایمنی ما بیش از هر زمان دیگری مهم است. غذا با فلفل دلمه ای حاوی مقدار جامد است که به تقویت سیستم ایمنی بدن کمک می کند.

توافق کرده‌اند که مقادیر کافی ویتامین A می‌تواند از ما در برابر بیماری‌های عفونی محافظت کند، اما دلیل این امر هنوز مورد بحث است. با توجه به بررسی  ، ممکن است به این دلیل باشد که کمبود ویتامین A توانایی ما را برای جذب مواد مغذی از طریق بازسازی برخی از موانع روده ای پس از عفونت مختل می کند. ویتامین A همچنین برای ساخت سلول های مهمی که با بیماری های عفونی مبارزه می کنند مورد نیاز است.

فلفل دلمه ای

یکی دیگر از مزایایی که ممکن است برخی افراد از غذاهایی مانند فلفل دلمه ای انتظار نداشته باشند این است که در واقع می توانند خلق و خوی شما را تقویت کنند. فلفل دلمه ای سرشار ازاست که برای کاهش افسردگی شناخته شده است. طبق مطالعه ای که شده است ، ویتامین B6 می تواند به عنوان مکمل برای کمک به علائم افسردگی استفاده شود. با این حال، مهم است که توجه داشته باشید که ما نمی‌توانیم سطوح کافی از B6 را فقط در فلفل دلمه‌ای دریافت کنیم، بنابراین هرگز نباید از آن به عنوان وسیله‌ای برای درمان افسردگی استفاده کرد اما فلفل دلمه در بارداری ممکن از برای بعضی از افراد حساسیت زا باشد.

فلفل دلمه ای، به ویژه فلفل دلمه ای قرمز، حاوی ترکیبی طبیعی به نام کپسانتین است. این ترکیب باعث ایجاد رنگ قرمز در غذا می شود و همچنین در فلفل دلمه ای، چیلی و پاپریکا یافت می شود. اگرچه هنوز تحقیقات بیشتری در مورد این موضوع باید انجام شود، دانشمندان شروع به کشف کردند که مصرف کپسانتین می تواند به  التهاب و کاهش وزن کمک کند .