عکس طرح ژله فلفل دلمه ای

در دنیای آشپزی امروزی خلاقیت ها بسیار افزایش یافته است و ایده های آشپزی بسیار پیشرفته شده اند و این هنر تبدیل به یک شغل حرفه ای شده است. شما می توانید با یک عکس طرح ژله، محصول ژله فلفل دلمه ای را بر روی میز مهمانی های خود قرار دهید و به مهمانی خود جلوه خاص ببخشید. راهکار تهیه ژله فلفل دلمه ای بسیار ساده است و قالب آن همیشه در دسترس همه ما می باشد و فقط کافی است برای به دست آوردن رنگ مورد نظر، ژله تک نفره مجلسی با طعمی که متناسب با رنگ مورد نظر شماست تهیه نمایید.

عکس طرح ژله فلفل دلمه ای

ژله فلفل دلمه ای

ژله یکی از دسرهایی است که بین ایرانیان بسیار محبوب است و فوایدی نیز دارد. شاید بدانید ژله محصول ژلاتین حیوانی است. ژلاتین در واقع ماده ای پروتئینی است که از کلاژن به دست می آید. ژلاتین نقش موثری در سلامت مفاصل و عملکرد مغز دارد. همچنین برای پوست و مو نیز خواص زیادی دارد و سلامت پوست و مو را فراهم می کند.

از آنجاییکه این ماده برای سلامت استخوانها، غضروف ها و سلول های استخوانی بسیار مفید است بنابراین برای بیماری هایی چون آرتروز تأثیر بسزایی دارد و برای ترمیم بافت غضروفی و سلول های استخوانی نقش مثبتی ایفا می کند.

ژلاتین غنی از گلیسین می باشد که بر عملکرد مغز از جمله توجه، تمرکز و حافظه تأثیرگذار است. فواید دیگری در ژله آماده وجود دارد که دیگر وارد آنها نمی شویم و اگر همین چند خاصیت نیز برایتان مهم است، پس هیچگاه مصرف ژله را از دست ندهید و همواره در وعده های غذایی خود ژله را بگنجانید.

ژله را با انواع قالب های موجود در بازار یا در ظروف خانگی می توان تهیه نمود اما زمانیکه صحبت از یک طرح خاص می باشد باید از قالب های موجود برای آن طرح خاص یا از اشیای دور و بر خود در آشپزخانه استفاده نمایید که شباهت ظاهری به طرح مورد نظر شما دارد. ژله فلفل دلمه ای یکی از آن طرح های خاص می باشد که با ته بطری های آب، نوشابه، دوغ یا هر نوشیدنی دیگری به عنوان قالب به دست می آید.

عکس ژله فلفل دلمه ای

عکس ژله فلفل دلمه ای زمانیکه هر فردی طبق دستور العمل تهیه ژله، ژله های فلفل دلمه ای درست می کند از خروجی کار خویش می تواند عکس برداری کند و با دیگران به اشتراک بگذارد. این یک روش مرسوم برای تبلیغ محصولات غذایی و شیرینی خانگی است. دسر ژله نیز یکی از ارکان اصلی پذیرایی از مهمان می باشد که هر کسی تلاش می کند این سفره یا میز پذیرایی را زیبا و جلب توجه کننده بچیند.

از این رو تهیه کنندگان شیرینی، دسر و غذای خانگی همواره از محصولات خود عکس و فیلم تهیه می کنند و خود را به دیگران معرفی می کنند تا تعداد مشتری بیشتری را جذب نمایند.

هر فرد خوداشتغالی در زمینه آشپزی قطعا نیازمند شبکه های مجازی و وبسایت و واسطه ها برای معرفی خود و محصولاتش به دیگران خواهد بود و باید اصول عکاسی و فیلم برداری و نحوه ویرایش آنها را در سطج قابل قبولی فرا بگیرد تا بتواند خروجی کار و تلاش خود را به بهترین شکل ممکن به مشتریان احتمالی خود نشان دهد.

به هنگام عکاسی دقت داشته باشید دکوراسیون اطراف سوژه و همچنین تزئینات کناری سوژه در ایجاد ارتباط با بینندگان موثر است و ذهن مخاطب را به خود جلب می کند. بنابراین نحوه عکاسی اصولی و زیبا نیز می تواند فروش شما را دوچندان کند و همچنین دیگران را ترغیب کند تا به مجموعه رستورانی یا تالار شما مراجعه نمایند.

ژله طرح فلفل دلمه ای

هر طرحی که در ذهن خود داشته باشید می تواند ایده ای برای تهیه ژله باشد. هر چقدر طرح ها خاص تر، جدیدتر و جذاب تر باشند بیشتر مورد توجه قرار می گیرند. ژله طرح فلفل دلمه ای یکی از آن ایده های جذاب می باشد که قطعا هر کسی را کنجکاو می کند.

این طرح به دلیل ماهیتش باید همرنگ با فلفل دلمه ای های طبیعی باشد. برای ایجاد رنگ دلخواه باید از انواع پودر ژله های متناسب با کار استفاده نمود. به عنوان مثال چون فلفل دلمه ای را به رنگهای زرد، قرمز، سبز و رنگهای طبیعی دیگر مشاهده می کنید قطعا باید از ژله ای که همان رنگ را ایجاد می کند استفاده نمود. رنگها در این نوع ژله مفهومی می باشند و هدف بخصوصی از انتخاب رنگها وجود دارد.

علاوه بر طرح که باید دقیقا تداعی کننده شکل فلفل دلمه ای باشد، تزئینات روی فلفل دلمه ای هم در طبیعی تر جلوه کار خروجی کار بسیار موثر است. در این زمینه می توانید قست سر فلفل دلمه ای همرنگ را ببرید و جهت ترئین به عنوان تاپینگ بر روی هر ژله قرار دهید تا ژله تهیه شده با داشتن دسته طبیعی تر جلوه نماید.

ایده ژله فلفل دلمه ای به دلیل منحصر به فرد بودن قابلیت جذب مشتری نیز دارد. خلاقیت از جمله ویژگی هایی می باشد که می تواند منجر به یک فروش خوب نیز بشود.

ژله شکل فلفل دلمه ای

ژله شکل فلفل دلمه ای برای اینکه ژله هم شکل فلفل دلمه ای باشد باید اولا به رنگ قرمز، سبز و زرد باشد تا تداعی کننده شکل فلفل دلمه ای باشد. برای ایجاد رنگ قرمز باید به دنبال پودر ژله ای باشید که این رنگ را ایجاد می کند. بهترین گزینه پودر ژله توت فرنگی یا آلبالو باشد. البته انار و هندوانه نیز از دیگر گزینه هایی است که رنگ قرمز را ایجاد می کند.

رنگ دیگر برای تهیه ژله فلفل دلمه ای، رنگ سبز می باشد. پودر ژله هایی چون کیوی، لیمو و طالبی بهترین گزینه ها برای ایجاد رنگ سبز می باشند. علاوه بر این دو رنگ، فلفل دلمه ای زرد رنگی نیز وجود دارد که به طور معمول ژله متشابه با آن از پودر ژله موز یا آناناس تهیه می شود.این رنگها در ظرف هارمونی رنگ ایجاد می کند و قطعا خیره کننده خواهد بود زیرا یک ایده ناشناخته برای خیلی از افراد می باشد و حس کنجکاوی فرد را تحریک می کند.

برای اینکه شکل به درستی ایجاد شود و ژله از قالب به شکل صحیحی خارج شود بهتر است ته بطری را که بریدید ابتدا بشویید تا آماده استفاده باشد و سپس درون این قالب خانگی را کمی روغن یا چربی بزنید و سپس مایع ژله ای که به روش بن ماری تهیه شده است را درونش بریزید. این کار به جدایی بدون آسیب ژله از قالب منتهی می شود و شکل زیبایی درون ظرف ایجاد می کند زیرا انواع رنگهای ژله به شکل فلفل دلمه ای درون ظرف سرو در منازل در کنار هم چیده می شوند و زیبایی بصری خاصی به میز پذیرایی می دهند.

فیلم ژله فلفل دلمه ای

فیلم های آموزشی تهیه این ژله به صورت بسیار دقیقی نحوه آماده سازی این نوع ژله را آموزش می دهند. در فیلم های آموزشی نکات لازم برای شیوه صحیح جدا نمودن ژله از قالب شرح داده می شود. میزان استفاده از آب جوش و یک ماده شیرین دیگر مثل بستنی که به ژله طعم خوبی می دهد شرح داده می شود.

تفاوت استفاده از شیر و بستنی در تهیه ژله به خوبی در این فیلم ها بیان می شود.فیلم های آموزشی به دلیل تصویری و صوتی بودن و نشان دادن نحوه کار به صورت عملی کاربرد بیشتری نسبت به کتابهای آموزشی دارند که صرفا می توانید تصاویر غیرمتحرک و متن ببینید.

ارتباطی که فیلم های آموزشی با یادگیرنده موضوع برقرار می کنند بسیار قویتر از ارتباط کتاب با فرد است. همانطور که اگر یک کتاب را به صورت صوتی در اینترنت گوش دهید بسیار بهتر از خود کتاب می تواند با خواننده کتاب ارتباط برقرار کند.

از این رو آموزش دهنده ها و رستورانها و تالارها و تمام صاحبان مشاغل مرتبط با آشپزی می توانند از فیلم محصولات خود استفاده لازم را داشته باشند و خود را به دیگران معرفی نمایند و این یک راه بسیار موثر برای ایجاد ارتباط با مشتری است.

تزیین ژله فلفل دلمه ای

تزیین ژله فلفل دلمه ای بحث تزئین ژله قسمت جذاب موضوع است. زیرا هر طرحی در ذهن داشته باشید با تزئین می تواند نزدیک به واقعیت باشد تا به بهترین شکل تصوری از موضوع مورد نظر بدهد. ژله فلفل دلمه ای نیز با تزئین به واقعیت شبیه خواهد بود. برای تزئین ژله فلفل دلمه ای باید قسمت کلاهک فلفل دلمه ای را ببرید. مثلا اگر ژله سبز را می خواهید تزئین کنید، قسمت بالایی فلفل دلمه ای سبز را ببرید و با دسته اش بر روی ژله قرار دهید.

بدین صورت طرح شما مصنوعی به نظر نمی رسد و بیننده تصور می کند که یک فلفل دلمه ای سرو شده است و همین امر بحث خلاقیت در آشپزی را ایجاد می کند و در رقابت بین سرآشپزها مسئله خلاقیت بسیار موثر بر میزان فروش است. همین مسئله در تالارها و جشن ها نیز می تواند موجب رضایت مشتری شود و همچنین بر روند جذب مشتری های دیگر توسط مشتری های پیشین موثر باشد.

امروزه تالارها در رقابت با همدیگر می باشند و رسیپی های هر تالاری و کیفیت ارائه شده در افزایش کسب درامدشان تاثیر می گذارد. این مسئله مهم را بسیاری از افراد دریافته اند که در دنیای کسب و کار رضایت مشتریان می تواند مشتری های بیشتری با خود همراه بیاورد. بدین مفهوم که یک مشتری راضی از خدمات قطعا در محلی دیگر از کیفیت ارائه شده مکان مورد نظر خود برای دیگران تعریف خواهد نمود و در این میان اگر کسی تمایل به استفاده از خدمات یاد شده داشته باشد جذب رستورانها، تالارها یا آشپزخانه های خانگی می شود که هم خلاقیت بیشتری دارند و هم کیفیت مواد اولیه شان بالا می باشد.

برای هر فردی مهم است که برای میل کردن غذای بیرون از خانه به کدام رستوران می رود و کدام رستوران رسیپی بهتری دارد. غذای کدام رستوران لذیذتر است و دسرهای کدام رستوران مدرن تر و خلاقانه تر است و همچنین خوشمزه می باشد. همینطور وقتی جشنی قرار است برگزار شود، برای افراد مهم است که کدام تالار منوی خوب، خلاقانه، متنوع و با قیمت مناسب دارد.

افراد علاوه بر دکوراسیون محیط رستوران و تالار به کیفیت مواد غذایی نیز دقت می کنند و اگر راضی باشند آن محل را به دیگران نیز معرفی خواهند نمود. ژله یکی از دسرهایی است که هم بسیار محبوب است و هم طعم لذیذی دارد و از طرفی بر سلامت استخوانها و مفاصل هم موثر است و اگر به روشی هوشمندانه و جذاب درست شده باشد در ذهن مشتری ماندگار می شود.

دستور ژله فلفل دلمه ای

تهیه یک ژله تقریبا یک روش مشابه دارد و برخی از موارد به صورت سلیقه ای اعمال می شود. همواره شما یک پودر ژله با طعم های مختلف و رنگهای مختلف دارید. بسته به اینکه بخواهید ژله تک رنگ یا چند رنگ درون قالب درست کنید شیوه کار کمی متفاوت است. در تالارها، رستوران ها و … ممکن است به ژله ماده دیگری افزوده شود که کاملا سلیقه ای است.

به عنوان مثال بستنی یا شیر به مایع تهیه شده افزوده می شود. برای تهیه مایع از روش بن ماری برای حل کردن ذرات پودر ژله استفاده می شود و این کار تا زمان شفاف شدن رنگ ژله ادامه می یابد و سپس بسته به اینکه آشپزها بخواهند شیر یا بستنی بیقزایند باید اجازه دهند تا مایع کمی خنک شود تا شیر نبرد.

برای اینکه رنگ ژله فلفل دلمه ای سبز یا قرمز تیره تر شود می بایستی از رنگ خوراکی نیز استفاده شود. البته در این مرحله چند قطره نیز کافی است و لزومی به استفاده از رنگ خوراکی هم نیست و این کار کاملا سلیقه ای می باشد.

هنگامی که مایع باید به درون قالب ریخته شود، قالب چرب می شود تا پس از سرد شدن ژله در یخچال به راحتی از قالب جدا شود و به آن نچسبد. برای جدا نمودن ژله از قالب باید ابتدا با چاقویی کمی از ژله را از دیوارها جدا نمود سپس به مدت حدود 20 ثانیه باید قالب ژله را در آب گرم وارد نمود تا بقیه قسمتهای ژله هم از قالب جدا شوند. این کار نباید در مدت زمان زیاد انجام شود زیرا موجب آب شدن ژله می شود.

پس از آن ژله را در ظرف مورد نظر برمی گردانند تا ژله در ظرف قرار گیرد. برای هر رنگ ژله فلفل دلمه ای نیاز به یک ته بطری نوشابه خانوادگی می باشد تا هر رنگ را درون یک قالب ریخت و در یخچال قرار داد. البته این مسئله برای ژله های مختلف متفاوت است. مثلا برای تهیه یک ژله چند رنگ یک قالب استفاده می شود اما هر رنگ را باید مرحله به مرحله افزود و لازم است ابتدا هر لایه رنگ در یخچال سفت شود تا لایه بعدی ژله ریخته شود. مایع باید به اندازه ای خنک شده باشد که موجب آب شدن لایه دیگر نشود.