سگ های نگهبان و نگهداری از آنها

با این حال، دو نژاد خاص از نظر آموزش پذیری، قابلیت اطمینان و خلق و خوی بهترین ها هستند. بنابراین شما باید به خرید یک سگ ژرمن شپرد یا یک بلژیک مالینویز به عنوان سگ محافظ شخصی فکر کنید.[4]
این عکس تلویزیون جیوه دار اغلب به عنوان سگ های محافظ یا واحدهای K-9 توسط پلیس و ارتش مورد استفاده قرار می گیرند.
هنگام در نظر گرفتن نژاد سگ، باید به اصل و نسب آن نیز توجه کنید. وقتی با یک مربی یا فروشنده صحبت می کنید، بپرسید که آیا خط خانواده سگ نیز برای خدمات حفاظتی استفاده می شود. ترجیحاً، سگ محافظ شما باید از ردیف سگ هایی که برای اهداف مشابه استفاده می شود، پرورش داده شود.

از مسئولیت ها یا محدودیت های خود آگاه باشید. در نظر بگیرید که آیا بیمه صاحب خانه یا سایر بیمه نامه ها به شما اجازه می دهد که یک نژاد خاص از سگ را داشته باشید، به خصوص سگی که برای محافظت آموزش دیده است.

در صورتی قیمت هر گرم جیوه قرمز که سگ شما شخصی را گاز بگیرد، خواه آن شخص در ملک شما نفوذ کند یا شما را تهدید کند، با مسئولیت های قانونی خود آشنا شوید.
برای یافتن اطلاعات در مورد قوانین ایالتی و محلی، مرکز منابع حقوق حیوانات را بررسی کنید: http://www.animalaw.com/
برخی از بیمه نامه ها و برخی از صلاحیت های قانونی نژادهایی را که برچسب “تهاجمی” دارند، ممنوع می کنند. هر دوی این موارد و همچنین انجمن صاحب خانه، مجتمع آپارتمانی یا هر نهاد حاکم قابل اجرا را دوباره بررسی کنید.
اگر همیشه در محل نیستید تا سگ را کنترل کنید، ممکن است در صورت آسیب رساندن به یک مزاحم مسئول باشید. برای جلوگیری از مشکلات قانونی، مطمئن شوید که سگ شما در هنگام کار به خوبی آموزش دیده و تحت نظارت است.
تصویر با عنوان خرید یک سگ محافظ شخصی مرحله 5
6
سطح آموزشی سایت آراد برندینگ مورد نیاز خود را در نظر بگیرید. بدانید که بین سگ نگهبان و سگ محافظ شخصی تفاوت وجود دارد. یک سگ نگهبان به سادگی برای پارس کردن در مواقع خطر آموزش داده شده است. از سوی دیگر، یک سگ محافظ شخصی، برای محافظت از شما یا اشیاء با ارزش شما، برای حمله، گاز گرفتن و خراش دادن آموزش دیده است.[5]
اگر یک نگهدارنده سگ بی تجربه هستید، احتمالاً به دلیل مسائل مربوط به مسئولیت نباید سگ محافظ بگیرید. برای اینکه بتوانید سگی را که در آن سطح تربیت شده اداره کنید، به تجربه قابل توجهی در آموزش اطاعت مبتنی بر پاداش نیاز دارید.
به خاطر داشته باشید که سگی که آموزش های زیادی برای اطاعت دیده است اما به طور خاص برای خدمات حفاظتی آموزش ندیده است، در صورت بروز شرایط اضطراری تردید کرده و قضاوت صاحبش را به تعویق می اندازد.

اگر سگ های نگهبانی بالقوه شما واقعاً برای خدمات حفاظتی آموزش دیده باشد، بیشتر به محیط اطراف خود پاسخ می دهد.

  • منابع:
  1. How to Buy a Personal Protection Dog
  • تبلیغات:
  1. پرداخت افزایش حقوق بازنشستگان و کارمندان
  2. تاثیر قارچ بر روی بدن انسان ها
  3. پوشاک خوب چیست
  4. فروش کفش مردانه مجلسی توليد تبريز