سقوط فوم سقفی در گیلان جان یک پیرمرد را گرفت

فوم سقفی در گیلان یا تخته فیبری از فایبرگلاس یا مواد پشم معدنی تشکیل شده است و در درجه اول برای عایق کاری مجاری هوا در خانه ها استفاده می شود.

تخته های روکش را می توان به همین ترتیب نصب کرد و اتصالات بین تخته ها را با نوار حساس به فشار یا پارچه شیشه ای و ماستیک مهر و موم کرد.

مواد عایق فوم مایع را می توان اسپری کرد، در محل کف کرد، تزریق کرد یا ریخت. عایق فوم در محل را می توان برای عایق کاری و کاهش نشت هوا به دیوارها، سطوح زیر شیروانی یا زیر کف دمید.

برخی از تاسیسات می توانند R-value بالاتری نسبت به عایق batt سنتی برای همان ضخامت داشته باشند و می توانند حتی کوچکترین حفره ها را پر کنند و یک مانع هوایی موثر ایجاد کنند.

می‌توانید از قوطی‌های کوچک عایق کف تحت فشار برای کاهش نشت هوا در سوراخ‌ها و ترک‌ها، مانند قاب پنجره‌ها و درها، و نفوذ برق و لوله‌کشی استفاده کنید.

فوم سقفی در گیلان

عایق پلاستیکی Icynene به دیوارهای خانه ای در نزدیکی دنور دمیده شد. Icynene ترک ها و شکاف ها را پر می کند و به قاب می چسبد.

امروزه، بیشتر مواد فوم از مواد کف‌ساز استفاده می‌کنند که از کلروفلوروکربن‌ها (CFC) یا هیدروکلرو فلوئوروکربن‌ها (HCFCs) استفاده نمی‌کنند، که برای لایه ازن زمین مضر هستند.

نصب در کانال‌های هوا معمولاً توسط پیمانکاران HVAC انجام می‌شود که عایق را در مغازه‌ها یا محل‌های کاری خود می‌سازند.

روی سطوح مجرای خارجی، آنها می توانند عایق را با چسباندن آن بر روی پین های جوش و محکم کردن با گیره های سرعت یا واشر نصب کنند.

آنها همچنین می توانند از پین های جوش مخصوص با سر واشرهای یکپارچه استفاده کنند. سپس تخته های بدون سطح را می توان با سیمان عایق تقویت شده، بوم، یا ماستیک ضد آب و هوا تکمیل کرد.

همچنین در مواقعی که نیاز به عایق است که بتواند دمای بالا را تحمل کند استفاده می شود. این محصولات در طیف وسیعی از ضخامت ها از 1 اینچ تا 2.5 اینچ تولید می شوند.