ساعت هوشمند s300 هدیه فوتبالیست محبوب ایرانی به همسرش

ساعت‌های هوشمند نه تنها در دریافت پیام‌ها و پاسخ‌گویی به تماس‌ها کمک می‌کنند.

ساعت هوشمند s300 همچنین می‌توانند پخش کننده رسانه، دوربین گوشی هوشمند را کنترل کنند، به عنوان هدست هندزفری (به لطف میکروفون و بلندگوهای داخلی) کار کنند و با تقویم گوشی هوشمند همگام شوند.

و اگر این گزینه ها برای یک آماتور بیشتر باشد، عملکرد جستجوی تلفن زمانی بسیار راحت می شود که ابزار یک بار دیگر در روده های آپارتمان گم شود.

تنوع دیگری از این گزینه وجود دارد: اگر خیلی از تلفن هوشمند خود فاصله بگیرید، ساعت شروع به بیپ می کند و به شما هشدار می دهد که در خطر گم شدن تلفن خود هستید.

اکنون قطعا گوشی هوشمند خود را در ماشین، در یک مهمانی یا، چه خوب، در سینما فراموش نخواهید کرد.

ساعت هوشمند s300

در ورزش به برتری دست یابید.
قابلیت‌های ساعت‌های هوشمند برای نظارت بر تمرینات آنقدر مؤثر بود که زیرگونه جداگانه دستبندهای تناسب اندام حتی از آنها متمایز شد. اکنون دشوار است که یک دونده یا دوچرخه سوار را در خیابان بدون لبه مشخصه روی بازو ملاقات کنید.

بیش از یک ساعت در یک مکان نشسته اید؟ دستبند تناسب اندام این را گزارش می کند و مقداری فعالیت بدنی را ارائه می دهد. روزانه 10000 قدم را هدف گذاری کنید؟

این دستگاه دائماً این را به شما یادآوری می کند و انگیزه شما را به روش های مختلف تحریک می کند.

برنامه های تناسب اندام زیادی با طیف گسترده ای از ویژگی ها وجود دارد، بنابراین اگر کمی انگیزه خود را ندارید، شاید یک دستبند تناسب اندام به شما کمک کند.

ساعت های هوشمند برای ورزشکاران حرفه ای با دقت اندازه گیری بالا و محافظت خوب در برابر تأثیرات خارجی مشخص می شوند.

بسیاری از آنها مجهز به سنسورهای اضافی هستند که به شما امکان می دهد تقریباً همه انواع فعالیت های ورزشی از غواصی گرفته تا کوهنوردی  فشارسنج، ارتفاع سنج، دماسنج، سنسور GPS و غیره را نظارت کنید.

برنامه‌های مرتبط با ساعت، تمرینات شما را بر اساس زمان‌بندی‌های تعیین‌شده دنبال می‌کنند، آمار آن‌ها را پیگیری می‌کنند و برنامه تمرینی را با توجه به عملکرد شما تنظیم می‌کنند.