ساخت خانه با سبد حصیری برای نخستین بار

برای داشتن سبد چوبی سفت باید با هر حرکت بافنده ها را محکم بکشید.

یعنی وقتی یک بافنده را بالا یا پایین می آوریم. پس از بافته شدن سبد، هر گونه شلی را نمی توان به سادگی بیرون کشید. تلاش برای زدن پنجه روی بافت برای از بین بردن شکاف ها بعداً نیز کارساز نخواهد بود.
بافنده های جدید را مطابق شکل به هم متصل کنید، به سادگی یک بافنده جدید در کنار بافنده قدیمی اضافه کنید و ادامه دهید.  پس از تعویض یکی، حداقل چند حرکت را قبل از جایگزینی دیگری ببافید. خرده های بیرون زده باید پس از تکمیل پایه کوتاه شوند. توجه داشته باشید، می‌توانید تا انتهای نوک (انتهای نازک‌تر) بافنده ببافید و قبل از تعویض آن فقط حدود 4 اینچ (10 سانتی‌متر) باقی بمانید.

علاوه بر اینکه بافت سبد حصیری را به درستی انجام می دهید، باید روی فاصله یکسان پره ها و هم سطح نگه داشتن آنها مانند دیسک تمرکز کنید. برای رسیدن به این هدف، پره‌ها را در جایی که می‌خواهید در اطراف آن‌ها ببافید، نگه دارید، بنابراین آنها را در موقعیت خود قفل کنید.

شما به دنبال یک پایه هستید که یا صاف است یا “تاج دار”. تاج دار به این معنی است که قسمت زیرین کمی مقعر خواهد بود. تاج گذاری روی پایه باعث استحکام بیشتر آن می شود و همچنین به سبد لبه ای برای نشستن می دهد.

برای انجام این کار، زمانی که سطح بافت حصیری حدود 3 اینچ (7 تا 8 سانتی متر) پهن شد، آن را نگه دارید و مطابق شکل خم کنید و مرکز را با شست به داخل فشار دهید. پایه را کمی بچرخانید و تکرار کنید. یک یا دو رج دیگر ببافید و سپس این روش را دوباره تکرار کنید.می‌توانید در حین بافتن به سمت شما یا دور از آن کار کنید.در حین حرکت روی شکل نظارت کنید، شما هم نمی‌خواهید که تاج زیاد شود.

  • منابع:
  1. How to Weave a Willow Basket
  • تبلیغات:
  1. انتخاب بهترین نوع ساعت مچی
  2. چگونه می توانید درآمد دلاری داشته باشید؟
  3. اثرات شگفت انگیز خیار برای پوست صورت انسان
  4. تولید کاشی هایی با نمای سنگ مصنوعی