زنی بیل مکانیکی دلتا صفر را به جای مهریه خود از شوهرش گرفت

مشتریان ماشین‌های قدرتمند و مستحکم مثل بیل میکانیکی را می‌خواهند، آماده کار برای مدت طولانی و با راندمان بالا در شرایط سخت و سخت.

اپراتورها بیل مکانیکی دلتا صفر را می‌خواهند که ایمن، راحت، سریع، همه‌کاره و کار با آن‌ها آسان باشد. بنابراین، توسعه Zaxis-5 جدید بر پنج سطح کلیدی استوار است: عملکرد، بهره‌وری، راحتی، دوام و قابلیت اطمینان.

به این موارد آگاهی زیست محیطی فعال اضافه می شود، با ساخت ماشین هایی که قادر به کاهش اثرات زیست محیطی در طول عمر مفید خود هستند و به توسعه یک جامعه پایدار کمک می کنند.

همه سازندگان ماشین آلات ساختمانی مثل بیل میکانیکی باید قوانین اتحادیه اروپا را رعایت کنند، اما هیتاچی اجرای آخرین استانداردهای آلایندگی را یک قدم جلوتر می برد.

ویژگی‌های سازگار با محیط‌زیست متعددی در توسعه محدوده جدید Zaxis-5 با تأکید واضح بر بهره‌وری گنجانده شده است. انجام این کار معیاری را برای کارایی کامل محل کار و سودآوری فوری تعیین می کند.

بیل مکانیکی دلتا صفر

اهمیت فزاینده ای که به تطبیق پذیری ماشین آلات ساختمانی داده می شود در انواع الزامات و راه حل ها در بخش های مختلف مشهود است.

موویتر با تجربه گسترده در بخش ساخت و ساز و تجهیزات کارهای عمومی، از سال 1994 روابط تجاری خود را با هیتاچی حفظ کرده است. برای نزدیک شدن به مشتریان، موویتر به یک شبکه توزیع کارآمد با نمایندگی های هیتاچی در شهرهای اصلی و مناطق مرکزی و جنوبی اسپانیا متکی است.

تقاضای فزاینده ای برای ماشین های Zaxis-5 وجود دارد که متناسب با نیازهای مشاغل و برنامه های کاربردی خاص هستند. هیتاچی با توسعه طیف وسیعی از بیل مکانیکی که می تواند به طور موثر برای مشاغل مختلف مورد استفاده قرار گیرد، پاسخ داده است.

بیل مکانیکی Hitachi Zaxis-5 محیط کار ایمن تر، دید بیشتر و بسیاری از ویژگی های مفید کاربر را ارائه می دهد. برای اپراتور، این بدان معنی است که کار با Zaxis-5 جدید یک تجربه رضایت بخش و لذت بخش است که در پایان روز به بهره وری بالاتر تبدیل می شود.