زنی با میوه خشک در فر توانست وزن خود را افزایش دهد

میوه خشک در فر سالم ترین میان وعده ای است که می توانید برای داشتن اندامی متناسب و ذهنی سریع تر مصرف کنید.

گردو بهترین میوه خشک برای دوندگان به دلیل فواید و خواص شگفت انگیزی که دارد. تا به حال، مطمئناً میوه خشک را به عنوان یکی از میان وعده های سالم خود قرار داده اید، مگر اینکه حساسیت داشته باشید.

و این است که متخصصان تغذیه از تکرار فواید سلامتی متعدد این غذاهای پرکالری (متشکل از چربی‌های تک غیراشباع و چند غیراشباع)، به ویژه برای ورزشکاران، دست نمی‌کشند.

اگرچه خواص آنها بسته به اینکه کدام یک را انتخاب می کنیم متفاوت است، حقیقت این است که همه میوه خشک ها سرشار از اسیدهای چرب امگا 3 هستند که به مبارزه با التهاب و بیماری های قلبی، افزایش کلسترول خوب و کاهش کلسترول بد کمک می کند.

میوه خشک در فر

البته در حد معتدل. باید در نظر داشت که اندازه وعده ها می تواند بسیار متفاوت باشد، مصرف 100 کالری پسته (حدود 25) با میوه خشک (فقط 8 کالری) یکسان نیست.

و یکی دیگر از مزیت های بزرگ این غذا این است که خوردن آن راحت است: کوچک است، بسته بندی خوبی دارد، لک نمی شود و می توانید یک کیسه گردو، پسته، بادام… یا حتی مخلوطی از همه آن ها داشته باشید.

آنها را در کشوی دفتر یا در آن قفسه آشپزخانه که هنگام حمله ولع و گرسنگی به آن حمله می کنید.

به طور کلی، بهتر است از انواع میوه خشک ها استفاده کنید تا فواید آنها را به حداکثر برسانید، اما اگر نمی دانید کدام یک را انتخاب کنید.

به نظر می رسد شکل مغز آن عمدا ساخته شده است، زیرا میوه خشک به محافظت از مغز ما کمک می کند.

طبق یک مطالعه، سطح افسردگی در میان افرادی که به طور منظم گردو می خورند 26 درصد کمتر از افرادی است که گردو نمی خورند (و برای یبوست نیز عالی هستند).

شما می توانید آنها را به تنهایی بخورید، اما می توانید آنها را در یک کاسه با ماست یونانی، انواع توت ها و تکه های جو دوسر نیز مخلوط کنید.