راه های انتخاب درب فلزی پارکینگ

درب‌های برقی گاراژی لولایی جانبی ظاهر سنتی تری را ارائه می‌دهند که در خانه‌هایی که مناسب آن سبک هستند، بسیار محبوب است. درب‌های لولایی جانبی مانند درب‌های کرکره‌ای امنیت خوبی را ارائه می‌کنند، اما دارای معایبی نیز هستند. به طور عمده، درهای پارکینگ لولایی جانبی به فضای زیادی برای باز و بسته شدن نیاز دارند. آنها مانند درهای معمولی بسته می شوند. اگر به دنبال صرفه جویی در فضا در گاراژ خود هستید، این ممکن است انتخاب مناسبی نباشد. اما اگر فضای کافی دارید، درهای لولایی جانبی می توانند انتخابی بسیار شیک باشند. از آنجایی که درهای گاراژ لولایی جانبی نیازی به بالا و پایین رفتن ندارند، می توان درها را ضخیم و سنگین کرد تا به امنیت شما کمک کند. همه چیز بستگی به این دارد که آیا شما فضا دارید.

3) مقطعی
درب فلزی پارکینگ سکشنال تقریباً تلاقی بین درب های گاراژ کرکره ای و درب های آسانسور دستی هستند. آنها به جای لت های زیاد درب غلتکی از چندین پانل بزرگ تشکیل شده اند. آنها به روشی مشابه عمل می کنند، اما به جای اینکه به داخل خود بپیچد، یک درب گاراژ مقطعی در امتداد ریل قرار می گیرد و مانند درب دستی روی سقف بالای در قرار می گیرد. این باعث صرفه جویی در فضا می شود درست مانند درب غلتکی، اما باید مانند درب دستی در سقف نصب شود. مانند همه انواع درب برقی گاراژ، درب های سکشنال برای امنیت و حفظ گرما خوب هستند. آنها تمایل دارند به عنوان یک جایگزین الکتریکی برای سبک قدیمی استفاده شوند، چیزی که بیشتر به آن شباهت دارند.

درب گاراژ عالی خود را با گارولا سفارش دهید
در اینجا درب فلزی پارکینگ ساختمان، ما تامین کننده ممتاز درهای گاراژ کرکره برقی در بریتانیا هستیم. درهای ما به گونه ای سفارشی طراحی شده اند که با فضای موجود مطابقت داشته باشند و در طیف وسیعی از رنگ ها هستند. درهای گاراژ ما با راهنماهای جانبی ثبت شده ما، یک روش منحصر به فرد برای اطمینان از تناسب کامل ارائه می دهند.

اگر به دنبال درب ضد سرقت فلزی خود و جلوگیری از خروج گرما هستید، درب های گاراژ غلتکی ما برای کمک به شما ایده آل هستند. درهای ما با جعبه بالایی کاملاً محصور ارائه می شوند که اطمینان حاصل می کند که در برابر دستکاری محافظت می شود. درب های گاراژ ما که به طور خودکار از طریق کنترل از راه دور کار می کنند، انتخاب ایده آلی برای سهولت استفاده، امنیت و عایق هستند. نگاهی به درب اتوماتیک پارکینگ ما بیندازید.

قیمت های فراگیر ما به این معنی است که شما برای طراحی، ساخت و نصب درب فلزی پارکینگی، همه یکجا، بدون هیچ هزینه پنهان، هزینه پرداخت می کنید. ما از طریق شبکه ای از نصابان متخصص درب پارکینگ در سراسر کشور فعالیت می کنیم. بنابراین در هر کجای بریتانیا که باشید، هرگز از یکی از کارشناسان ما دور نیستید.

  • منابع:
  1. Garage Door Buying Guide: All You Need to Know
  • تبلیغات:
  1. کشف کنسانتره انار در صندوق امانات بانک ملی!
  2. درمان زانو درد با خوردن آویشن امکان پذیر شد!
  3. قاتلی از عایق برای خفه کردن افراد استفاده می کرد!
  4. دستگاه بادکن جلوی مشکلات کلیوی را می گیرد