درباره فلفل دلمه ای

از آنجایی که فلفل دلمه ای دانه دارد و از گیاهان گلدار می آید، در واقع میوه هستند نه سبزیجات.

 فلفل دلمه ای تنها عضوی از خانواده فلفل ها است که کپسایسین تولید نمی کند، ماده ای شیمیایی که در تماس با زبان می تواند باعث سوزش شدید شود. عدم وجود کپسایسین در فلفل دلمه ای به دلیل وجود ژنی مغلوب است که از شر کپسایسین خلاص می شود. به همین دلیل است که برخی از فلفل دلمه ای را فلفل دلمه ای می نامند!

فلفل دلمه ای دارای بالاترین سطح ویتامین C در بین هر محصولی است. یک فلفل قرمز بزرگ بیش از 300 درصد از نیاز روزانه شما به ویتامین C را تامین می کند و سه برابر بیشتر از یک پرتقال ویتامین C دارد شما همیشه در مورد پرتقال و ویتامین C می شنوید، اما فلفل هرگز!

مهم ترین خواص فلفل دلمه ای و عوارض آن را بشناسید!

فلفل دلمه به انگلیسی

 فلفل دلمه ای نام های مختلفی دارد. در ایالات متحده، هند، کانادا و مالزی به آنها فلفل دلمه ای می گویند. در استرالیا و نیوزلند به آنها فلفل دلمه ای می گویند. بریتانیایی ها آنها را فلفل می نامند، در حالی که ژاپنی ها آنها را پاپوریکا می نامند.

زمانی که کلمب فلفل های خشک را به اروپا آورد، اروپایی ها فقط با ادویه فلفل آشنا بودند نه گیاهی. وقتی آنها فلفل های خشک دنیای جدید را چشیدند، آنها را حتی تندتر از فلفل سیاهی که می شناختند پیدا کردند. برای آنها، اگر چیزی داغ بود، فلفلی بود – و بنابراین نام تازه وارد را “فلفل” نیز گذاشتند. با این حال، فلفل و فلفل کاملاً بی ربط هستند.

فلفل دلمه‌ای را می‌توان در هر مرحله از رشد مصرف کرد، اما محتوای ویتامین C و کاروتنوئید (بنابراین همه چیزهای سالم در مورد فلفل!) فلفل دلمه‌ای با رسیدن افزایش می‌یابد فلفل دلمه ای قرمز/زرد/نارنجی صرفاً فلفل دلمه ای سبزی است که برای ادامه رسیدن روی درخت انگور رها شده است که غذا با فلفل دلمه ای بسیار لذیذ می شود.

خواص فلفل دلمه ای؛ ارزش غذایی و ۱۱ خاصیت شگفت‌انگیز آن - چطور

فلفل دلمه ای قرمز شیرین تر از فلفل سبز است زیرا فلفل دلمه ای با رسیدن شیرین می شود.

طب سنتی چینی از فلفل دلمه ای به عنوان درمان برخی از بیماری ها مانند گردش خون ضعیف، سوء هاضمه، از دست دادن اشتها، تورم، سرمازدگی و مشکلات گوارشی استفاده می کرد که استفاده از فلفل دلمه در بارداری بستگی به فرد دارد.

فلفل دلمه ای به صورت فصلی کشت نمی شود تا بتوان از آن در تمام سال لذت برد!

قبلاً هیچ یک از آن حقایق جالب را شنیده بودیدآیا از خودتان برای اضافه کردن دارید محصول خاصی وجود دارد که بخواهید درباره آن بیشتر بدانید من درخواست ها را قبول می کنم!