دختری با آجر نسوز سیسیلی برای خود عروسک هوشمند ساخت

آجر نسوز سیلیسی سهم قابل توجهی در محیط ساخت ایمن، سالم و پایدار در بریتانیا دارد. این اطمینان و طول عمری را که مردم در خانه‌های خود می‌خواهند فراهم می‌کند و کسب‌وکارها انعطاف‌پذیری را که از یک زنجیره تامین مستقر به دنبال آن هستند، فراهم می‌کند.

سه ساختمان آجری سوراخ‌دار مجموعه این خانه چند واحدی را تشکیل می‌دهند و میدان‌های باز و حیاط‌های محصور را ایجاد می‌کنند. نمای آجری در واقع از سیستم های آجری مدولار با طراحی پارامتریک تشکیل شده است که به داخل و خارج شیب دارند.

ین خانه رونالد مک دونالد برای کودکان بیمار و خانواده های آنها از چهار خانه مجزا تشکیل شده است که در اطراف یک حیاط داخلی دوخته شده اند. حجم‌های از هم گسیخته اشکال آجری که شیروانی‌ها و خوابگاه‌ها را به یاد می‌آورند، حس آشنایی را به ساختمان القا می‌کنند.

هر تولید کننده آجر سفالی می تواند برای پیوستن به ثبت نام دارندگان منشور کیفیت آجر ساز درخواست دهد. برای پذیرفته شدن، شرکت ها باید انطباق و پایبندی خود را به مجموعه ای از استانداردهای شناخته شده بین المللی نشان دهند. استفاده از لوگوی منشور کیفیت آجرسازان، معماران، طراحان، بازرگانان، مشخص‌کننده‌ها و تیم‌های تدارکات را با «برخورد کوتاه» ارزشمندی برای شناسایی تولیدکنندگان مسئول آجر سفالی فراهم می‌کند.

به طور خاص، تولیدکنندگان آجر سفالی باید شواهدی مبنی بر اعتبار خود را در حداقل 4 دسته از مقوله‌های ارزیابی بحرانی (CAP) ارائه دهند، که دو مورد از آنها باید شامل انطباق و تبعیت از سیاست و رویه ضد برده‌داری مدرن  باشد. و انطباق با CPR در تمام محصولات آجر رسی.

هر تولیدکننده آجر سفالی که بتواند 4 یا بیشتر از این CAP ها را اثبات کند، می تواند برای پیوستن به ثبت منشور کیفیت آجرسازان درخواست دهد و به طور بالقوه نشان منشور کیفیت آجر سازان را بر روی پوشش، وثیقه بازاریابی و محصولات خود نمایش دهد.

در حالی که تمرکز اولیه ما بر روی آجرسازان سفالی است، شرکت‌هایی که کاشی‌های سفالی یا سنگ‌فرش را نیز می‌سازند، می‌توانند با ارائه اطلاعات مورد نیاز در بالا برای منشور درخواست دهند، اما به جای ارائه اظهارنامه‌های محصول برای آجرهای سفالی، آنها را جایگزین کاشی‌های سفالی یا سنگ‌فرش کنند. روند درخواست شما را از این طریق می کند.