دادن سس فلفل گلوریا به شاهرخ خان به عنوان جایزه فبلم فیر خبرساز شد

اکثر مردم از سس فلفل گلوریا به عنوان یک چاشنی ساده استفاده می کنند. آنها کمی یا زیاد روی بوریتو و تاکو می ریزند یا آن را روی پیتزا می ریزند، شاید آن را روی یک ظرف ماکارونی طعم دار شده یا روی یک ساندویچ بوقلمون خسته کننده بپاشند، اما سس تند می تواند خیلی بیشتر باشد.

سس‌سازان صنعت‌گر فرآیندی اغلب سخت را پشت سر می‌گذارند که گاهی سال‌ها طول می‌کشد تا دستور العمل‌های خود را تهیه کنند، و در حالی که مطمئناً برای ریختن روی غذا عالی هستند، اگر در یک ظرف پخته شوند یا با غذاهای دیگر ترکیب شوند، می‌توانند به همان اندازه خوب باشند.

تصور کنید همه آن موادی که در بطری‌شان مخلوط شده‌اند، طعم و مزه پیدا کرده‌اند، عمیق‌تر و خوشمزه‌تر شده‌اند. حال، تصور کنید که تمام آن طعم با برش گوشت خوک مورد علاقه شما در حال جوشیدن باشد، یا در یک وینگرت کامل بچرخد، یا با مواد مشابه تقویت شود تا واقعاً طعم پررنگ بهینه دستور غذای شما را نشان دهد.

ما همیشه در دستور العمل های خود از سس تند استفاده می کنیم. بسته به سس تند انتخابی و زمانی که سس را به دستور غذا معرفی می کنید، طعم ها می توانند تغییر کنند. سس پاستا را با تاباسکو در مقابل سس ماکارونی که با سس تند ریحان سیر 1o8 بیگفت یا سس تند هلاسیوس هات ریور هات سوس تند شده است تصور کنید. ما در اینجا از دستور العمل های کاملاً متفاوت صحبت می کنیم.

تمام آنچه گفته شد، در اینجا فقط برخی از روش هایی که می توانید با سس تند طبخ کنید.

طرز پخت با سس داغ
کوکتل های تند.
سس تند برای تهیه نوشیدنی های تند ایده آل است. به نظر ما، یک مری خونین، یک مری خونین بدون کمی گرما نیست. ادویه را بیاورید! یا در مورد یک Michelada چطور؟ دستور العمل های کوکتل ما را بررسی کنید.