خرید بهترین بطری پت

جایگزین آن یک کلاهک ساده با پیچ و مهره بطری پت استوانه ای است. ما اینها را در فضای باز عالی ترجیح می دهیم زیرا در دور از منبع آب احتمال خرابی کمتری دارند. تمیز کردن و تمیز نگه داشتن آنها راحت تر از اکثر کلاهک های دسترسی سریع است. ما همچنین احتمال باز شدن این درپوش‌ها را در داخل بسته‌های ما و نشت مایعات روی وسایل ما بسیار کم می‌دانیم.

باریک در مقابل دهان گشاد
به طور کلی نوشیدن بطری پلاستیکی استوانه دهان باریک راحت تر است. احتمال پاشیدن آنها به سینه شما کمتر است و معمولاً می توانید در حین نوشیدن نیز به حرکت خود ادامه دهید. به استثنای برخی موارد، دهانه‌های باریک‌تر هنوز فضایی را برای تکه‌های یخ فراهم می‌کرد و پر کردن بطری را چندان دردسرساز نمی‌کرد.

بطری پت ادویه – یک دهانه پهن در سمت چپ و یک دهان باریک در سمت راست.
یک دهان گشاد در سمت چپ و یک دهان باریک در سمت راست.

بطری پت رنگی را راحت تر تمیز و پر می کنند، که به نظر ما بسیار مهم است. بزرگترین مزیت بطری های دهان گشاد سازگاری آنها با بسیاری از فیلترهای آب است. اکثر بطری های دهان گشاد تولید شده امروزه با فیلتر آب نیز سازگار هستند. این باعث می شود آنها همه کاره تر و انتخاب خوبی برای جمع آوری آب از نهرها در مناطق خلوت باشند.

گرم و سرد – بهترین هر دو دنیا؟
اگر می خواهید از نوشیدنی های گرم به نوشیدنی های سرد یا حتی نوشیدنی های گرم تغییر دهید، یک بطری عایق برای شما مناسب است. بطری های عایق بندی شده در بررسی ما مایعات داغ را به مدت 6-7 ساعت و مایعات سرد را بیش از 24 ساعت سرد نگه می دارند. آنها چیزی هستند که برای حمل نوشیدنی های گرم به دفتر و در فضای باز در هوای سرد نیاز دارید. به‌علاوه، وقتی با نوشیدنی‌های سرد پر می‌شوند، نباید عرق کنند، بنابراین برای آب‌میوه‌های سرد، اسموتی‌ها و آب یخ در هر جایی که می‌روید عالی هستند. به خاطر داشته باشید که بطری‌های عایق‌شده اغلب گران‌تر، سنگین‌تر و حجیم‌تر هستند، بنابراین در خرید بعدی خود این را در نظر بگیرید.

  • منابع:
  1. How to Choose A Water Bottle
  • تبلیغات:
  1. کشف کنسانتره انار در صندوق امانات بانک ملی!
  2. درمان زانو درد با خوردن آویشن امکان پذیر شد!
  3. قاتلی از عایق برای خفه کردن افراد استفاده می کرد!
  4. دستگاه بادکن جلوی مشکلات کلیوی را می گیرد