خرمای استعمران موجب میلیاردر شدن کشاورزی در جنوب شد

بدن شما را برای دریافت وعده های غذایی بعدی آماده می کند.
از شما در برابر مجاری روده محافظت می کند. در اینجا نحوه استفاده از خرمای استعمران در هر دو مورد، چه برای افزایش یا کاهش وزن است:

خرما ممکن است یکی از بهترین گزینه های غذایی در لیست گزینه های رژیم غذایی سالم باشد که افزایش وزن را هدف قرار داده و نیاز به دریافت کالری بالایی دارد.

این به دلیل محتوای بالای کربوهیدرات و کالری، علاوه بر پروتئین، ویتامین ها و مواد معدنی ضروری است.یک کیلوگرم خرما تقریباً 3000 کالری برای بدن تامین می کند.

بسیاری از رژیم های غذایی برای کاهش وزن متکی به گنجاندن خرما در رژیم غذایی خود هستند، زیرا مشخص شد که قند خون پایین باعث تحریک گرسنگی می شود.

با خوردن خرماهای غنی از قندهای ساده، احساس سیری و سیری تحریک می شود و در نتیجه از خوردن بیشتر خودداری می کنند.

خرمای استعمران

علاوه بر این، خرما دارای فیبر بالایی است که به پر شدن معده و در نتیجه احساس سیری کمک می کند.برخی از مطالعات ارتباط بین افزایش مصرف غذاهای پرفیبر و کاهش دور کمر را نشان داده اند.

بنابراین می توانید از مزایای آن استفاده کنید. خرما و آن را در یک رژیم غذایی سالم بگنجانید که کالری و مقادیر مناسب را برای افزایش حس سیری می شمارد و بدن را با انرژی افزایش می دهد.

ارزش غذایی خرما
هر 100 گرم خرما تقریباً 277 کالری دارد و علاوه بر آن سرشار از عناصر ضروری مانند: سلنیوم، پتاسیم، کلسیم، منیزیم، آهن، مس و ویتامین های مختلف مانند اسید فولیک و ویتامین B5 است.

در اینجا برخی از مواد مغذی خرما و ارزش غذایی آن آورده شده است:

مقدار مواد مغذی در 100 گرم
کربوهیدرات 75 گرم
پروتئین 1.81 گرم
چربی 0.15 گرم
فیبر رژیمی 6.7 گرم
شکر 66.5 گرم
عوارض جانبی خرما
با وجود فواید فراوان خرما، خوردن مکرر آن ممکن است عوارضی را به همراه داشته باشد که در ادامه به آن اشاره می کنیم: