حوله تن پوش ورساچه بپوشید تا آرام ترین فرد جهان بشوید

حوله های بامبو، ویسکوز، کتان، میکروفیبر، مواد بسیاری وجود دارد.

نرمی و جذب را ترجیح می دهید؟ پنبه یا بامبو را انتخاب کنید. ملحفه حمام لانه زنبوری به دلیل قابلیت جذب و سهولت در نگهداری از محبوبیت فزاینده ای برخوردار است.

حوله تن پوش ورساچه با بافتی که کمی خشن‌تر از پنبه دارند، با نرم‌تر کردن و لطیف‌تر کردن آن، فوایدی برای پوست دارند. اگر ترجیح می دهید کاربردی بودن را انتخاب کنید، حوله های میکروفیبر هم راحت، هم نرم و هم جاذب هستند.

الیاف مانند وزن، الیاف عنصر مهمی در انتخاب ملحفه حمام شما هستند. هرچه الیاف بیشتر کشیده شوند، کتان کمتر جذب می شود. به عنوان مثال، مخمل بسیار نرم است اما خیلی جاذب نیست.

بنابراین به خاطر داشته باشید که از پنبه یا بامبو مصری برای استحکام آنها استفاده کنید.

حوله تن پوش ورساچه

در نهایت، آخرین توصیه اما نه کم اهمیت: پایان. لحظه دوش گرفتن یا حمام لحظه ای آرامش در زندگی روزمره است. از نظر حوله های حمام، چند سالی است که روکش ها با نواری از ژاکارد (خماق) روی لبه های حوله تزئین شده اند.

برخی از مدل ها به سادگی با طرحی برای جنبه تزئینی گلدوزی شده اند.

در مورد حوله، عنصر تزیینی هر قطعه در سطح یقه قرار دارد، مثلاً مدل های حوله های کلاه دار. برای خانم‌ها، حوله با یقه شال به خوبی روی یقه می‌افتد تا جلوه‌ای ظریف داشته باشد. برای این آقایان، حمام با یقه کیمونو ظاهری صاف، صاف و مربعی برای جلوه‌ای شیک می‌دهد.

فکر کنید که کتانی حمام باید در طول شستشو دوام داشته باشد. برای این کار، نگهداری از کتانی شما به عنوان کیفیت آن به حساب می آید. الیاف، وزن، اندازه، همه معیارهایی هستند که هنگام انتخاب ملحفه حمام باید در نظر گرفته شوند.

برای اطلاعات بیشتر، از صفحه ما که به راهنمای کتانی حمام اختصاص داده شده است، مراجعه کنید!