تاجر سنگ قیمتی که با سنگ سفید قیمتی فردی را به قتل رساند

معنی سنگ قیمتی لاجورد
سنگ سفید قیمتی به عنوان سنگ عقل شناخته می شود زیرا گفته می شود از حملات روحی و روانی محافظت می کند. اعتقاد بر این است که این سنگ آبی آسمانی صلح، هماهنگی، صداقت و خودآگاهی را به ارمغان می آورد. وقتی صحبت از خواص درمانی به میان می آید، تصور می شود که لاجورد به درمان بیماری های مختلف از جمله التهاب، بی خوابی، افسردگی و سرگیجه کمک می کند.

معنی سنگ قیمتی مویسانیت
خرید سنگ قیمتی Moissanite یک سنگ قیمتی است که از ستاره ها متولد شده است. اولین بار در سال 1893 توسط یک دانشمند فرانسوی به نام هنری مویسان که بعدها جایزه نوبل شیمی را دریافت کرد، کشف شد. او ذرات میکروسکوپی این جواهر را که در نهایت نام او را در آریزونا در دهانه ای که توسط شهاب سنگی به زمین افتاد، کشف کرد. او ابتدا فکر می کرد که الماس را کشف کرده است، اما بعداً متوجه شد که کریستال ها از کاربید سیلیکون تشکیل شده اند.

در راهنمای moissanite در مقابل الماس درباره moissanite بیشتر بدانید.

معنی سنگ جواهر مورگانیت
تاجر سنگ قیمتی می گوید: اعتقاد بر این است که این گونه صورتی از بریل انرژی شفابخش مثبت، شادی آرامش درونی، اعتماد به نفس و عشق بی قید و شرط را به ارمغان می آورد. همچنین قرار است اضطراب و استرس را تسکین دهد. مورگانیت برای اولین بار در اوایل دهه 1900 توسط جواهر شناس جورج کونز کشف شد که پیشنهاد کرد این سنگ باید به افتخار سرمایه دار آمریکایی و علاقه مند به جواهر، جی پی مورگان نامگذاری شود. مورگان یکی از برجسته ترین کلکسیونرهای سنگ سیاه طلا دار در اوایل قرن بیستم بود، بنابراین منطقی است که او در نهایت جواهری به نام خود دریافت کند!

  • منابع:
  1. 24 Gemstone Meanings: The Surprising Symbolism Of Your Jewels
  • تبلیغات:
  1. برای اینکه همیشه اعتماد به نفش داشته باشید این کار ها را انجام دهید
  2. با نشستن بر روی این زیر انداز پرواز کنید
  3. برای رسیدن به مدیریت مالی صحیح پول هایتان را به بانک بسپارید
  4. عجیب ترین کنجد دنیا که رنگ عوض می کند!