تاجری با لوبیا سفید عمده بازار حبوبات ایران را متشنج کرد

لوبیا سفید  این ارزش‌های غذایی که در آنها وجود دارد.

لوبیا سفید عمده حاوی مواد مغذی متعددی است. اگر رژیم غذایی متعادلی دارید، حتما باید لوبیا سفید را در برنامه غذایی خود قرار دهید.

لوبیا حاوی آهن، منیزیم، پتاسیم، فسفر و کلسیم است. مواد معدنی برای آنزیم ها و سلول های عصبی مهم هستند.

در فصل زمستان بسیاری از افراد از خستگی ناشی از کمبود آهن رنج می برند. از این رو لوبیا سفید منبع خوبی از مواد مغذی به خصوص در فصل زمستان است.
حبوبات حاوی مقدار زیادی فیبر سالم هستند که برای باکتری های روده و فلور روده مفید است.
فلور روده سالم تأثیر مثبتی بر سیستم ایمنی و تندرستی شما دارد. علاوه بر این، علوفه روده های شما را به فعالیت متابولیک تحریک می کند که در برخی افراد منجر به نفخ می شود.

لوبیا سفید عمده

فیبرهای غذایی حتی می توانند کلسترول را از خون حذف کنند، زیرا فیبرها کلسترول را به هم متصل کرده و بدن را با آن ترک می کنند.
لوبیا سفید بسیار غنی از پروتئین است.

پروتئین ها همچنین متابولیسم را تحریک می کنند و موادی را برای بدن شما فراهم می کنند که از آن می تواند عضله بسازد. بنابراین اگر به دنبال یک منبع پروتئین گیاهی هستید، می توانید لوبیا چشم بلبلی را به عنوان یک منبع پروتئین در نظر بگیرید.
خوردن لوبیا سفید باید به این توجه کنید.
حبوبات این مزیت بزرگ را دارند که بدون توجه به فصل می توانید آنها را در سوپرمارکت ها پیدا کنید. لوبیا سفید حتی در صورت نگهداری خواص سالم خود را حفظ می کند.

لوبیا سفید را نباید خام مصرف کرد. این برای همه حبوبات صدق می کند. فازین گلیکوپروتئین که در طی پخت و پز تجزیه می شود، سمی است. می تواند منجر به درد شکم و ناراحتی معده و روده شود.

بسته به اینکه چه مقدار فازین وارد بدن شما می شود، می توانید به طور جدی مسموم شوید.