بهترین واکس کفش موجود در جهان

او  یک واکس کفش سفید من آورد: او جلو رفته بود و آلن ادموندز کلیفتون‌هایی را که پشت سر گذاشته بودم تمیز، حالت‌داده و جلا داده بود، اما از بالم چرم ونیزی روی یک کفش و Renovateur در کفش دیگر استفاده کرده بود. او توجه من را به سمت کلاهک های پا معطوف کرد. در هر کفشی، کلاهک انگشت پا مخصوصاً زمانی که آن را به سمت پیاده رو می‌کشید یا به دندان‌های پله برقی می‌کشید، در برابر خط و خش آسیب‌پذیر است. مایز در حالی که از نزدیک به پنجه های کفشم نگاه می کردم به من گفت: «یک نرم کننده خوب باید خراش ها و خراش های جزئی را پر کند و سطح را برای یک جلا دادن آماده کند.»

مقایسه مراقبت از کفش چرمی
به ظاهر براق‌تر و واکس کفش خانگی که با Saphir Renovateur (سمت راست) درمان شده است، در مقایسه با کفش ونیز با بالم چرمی (سمت چپ) توجه کنید.
همانطور که در تصاویر می بینید، واکس کفش رنگ سفید در صاف کردن خراش هایی که من در طول چندین بار سایش ایجاد کرده بودم بسیار مؤثرتر بود (سیستم مترو DC هیچ لطفی به کفش شما نمی کند). کفشی که با Renovateur درمان شده بود همچنین دارای چین و چروک‌های کوچک کمتری بود (چروک‌های بزرگ‌تر روی هر دو کفش باقی ماندند – هیچ نرم‌کننده‌ای معجزه‌گر نیست) در نقاط چینی که جعبه پنجه خم می‌شود. Mayes این نتیجه را بیشتر به ویژگی های تغذیه برتر Renovateur نسبت می دهد.

مانند یک کرم صورت گران قیمت، مقدار کمی از آن بسیار تاثیرگذار است.

تنها نگرانی عمده او در مورد Renovateur مربوط به بسته بندی واکس کفش مشکی بود. این در یک ظرف شیشه ای چمباتمه دار و دهانه گشاد است که بیشتر شبیه یک ظرف کرم صورت گران قیمت است تا یک محصول کفش. و مانند یک کرم صورت گران قیمت، مقدار کمی به شما کمک می کند. او خاطرنشان کرد که یک سکه به اندازه کافی برای پوشاندن حداقل نیمی از یک کفش خوب است – به این معنی که محصول سه سکه برای یک درخشش کافی است.

  • منابع:
  1. The Best Products for Maintaining and Shining Leather Shoes
  • تبلیغات:
  1. کشف کنسانتره انار در صندوق امانات بانک ملی!
  2. درمان زانو درد با خوردن آویشن امکان پذیر شد!
  3. قاتلی از عایق برای خفه کردن افراد استفاده می کرد!
  4. دستگاه بادکن جلوی مشکلات کلیوی را می گیرد