بهترین نوع واکس کفش

واکس کفش جیر بیشترین زیبایی شناسی را در روال مراقبت از کفش فراهم می کند. اساساً با رنگ‌های معلق در روغن‌ها و واکس‌ها، واکس کفش خراش‌ها و ترک‌های کوچک را پر می‌کند و رنگ و براقی کفش‌های شما را تجدید می‌کند. پولیش کردن کفش‌هایتان بسیار ساده است (براق کردن و براق کردن کفش‌ها را بمالید)، اما پولیش کردن کفش‌هایتان به ظرافت و حوصله نیاز دارد. وبلاگ Shoe Snob یک راهنمای عالی در مورد نحوه صیقل دادن کفش های خود دارد (اگرچه دارای خط تولید خود The Shoe Snob است).

لاک های کفش به دو شکل وجود دارد: پولیش های کرم (مانند Meltonian و Saphir Médaille d’Or) که برای بازگرداندن رنگ هستند و پولیش های مومی (مانند Lincoln و Saphir Pate de Luxe که ما آزمایش کردیم) که برای صاف کردن کفش ها هستند. به درخشش شما اغلب راهنماهای پولیش کفش (از جمله در وبلاگ The Shoe Snob) را پیدا می کنید که توصیه می کنند قبل از استفاده از لاک واکس از لاک کرم استفاده کنید. اما می‌توانید پس از حالت‌دهنده بدون عوارض، از پولیش واکس استفاده کنید، به‌ویژه اگر رنگ کفش‌هایتان خوب باشد. به طور مشابه، اگر به درخشش آینه ای علاقه ندارید، می توانید از لاک کرم استفاده کنید و از موم استفاده نکنید. در نهایت، این به شما بستگی دارد.

برس های براق کننده کفش
انتخاب ما

واکس کفش چرم متوسط ​​کربی آلیسون انتخاب برس کفش ین مدل دارای موهای متراکم تر و یکنواخت تر از گزینه های ارزان تر است، بنابراین به شما کمک می کند با پاس های کمتر کارهای بیشتری انجام دهید.

25 دلار از پروژه آویز کربی آلیسون
در حالی که هر پارچه قدیمی برای تمیز کردن و جلا دادن کفش‌های شما کار می‌کند، یک واکس کفش چرم عسلی مخصوص کفش برای نگهداری روزمره ضروری است، و به سختی می‌توانید چیزی را در اطراف خانه‌تان پیدا کنید که همان کاری را که یک برس کفش خوب انجام می‌دهد، انجام دهد. موهای برس براق کفش که معمولاً از موی اسب ساخته می‌شوند، به اندازه‌ای ظریف هستند که سطح چرم را خراش ندهند، اما به اندازه‌ای سفت هستند که کثیفی‌ها و زباله‌ها را از بین ببرند و تا حدی براق شوند. اگرچه برس های واکس کفش بی رنگ را می توان از مواد عجیب و غریب تری تهیه کرد، موی اسب به طور مداوم به عنوان یک ماده موی ایده آل برای بیشتر اهداف درخشندگی و تمیز کردن پذیرفته می شود.

  • منابع:
  1. The Best Products for Maintaining and Shining Leather Shoes
  • تبلیغات:
  1. کشف کنسانتره انار در صندوق امانات بانک ملی!
  2. درمان زانو درد با خوردن آویشن امکان پذیر شد!
  3. قاتلی از عایق برای خفه کردن افراد استفاده می کرد!
  4. دستگاه بادکن جلوی مشکلات کلیوی را می گیرد