بهترین نوع درب فلزی پارکینگ

یک درب گاراژ جدید بهترین راه برای بهبود خانه شما بدون تلاش زیاد است. در حالی که به کاهش جذابیت ملک شما کمک می کند، یک درب گاراژ جدید امنیت بهتری را برای خانه شما تضمین می کند. انتخاب یک درب گاراژ جدید می تواند بسیار هیجان انگیز باشد، اما چیزی نیست که کورکورانه به آن عجله کنید. برخلاف آنچه ممکن است فکر کنید، در واقع چیزهای زیادی برای انتخاب درب فلزی پارکینگ جدید وجود دارد. اما نگران نباشید، ما بهترین توصیه های خود را برای انتخاب و خرید درب پارکینگ مناسب برای شما گردآوری کرده ایم.

1) چه اندازه ای نیاز دارم؟
اندازه همه درهای گاراژ یکسان نیست. محدوده استانداردی وجود دارد که اکثر درهای گاراژ در آن قرار می گیرند (بین 6 تا 10 فوت عرض و 6 تا 7 فوت عرض) اما شما باید اندازه دقیق فضایی را که باید پر کنید بدانید. پیدا کردن یک درب پارکینگ که کاملاً متناسب با اندازه شما باشد احتمالاً بسیار دشوار خواهد بود. با این حال، برخی از شرکت‌های درب گاراژ (مانند ما در گارولا) می‌توانند فضا را برای شما اندازه‌گیری کنند و دری را درست کنند که کاملاً متناسب باشد.

2) قصد دارم با فضای گاراژ خود چه کار کنم؟
آیا قصد دارید از فضای گاراژ خود برای چیز خاصی استفاده کنید؟ انبار ماشین یا ابزار؟ آیا قصد دارید یک غار انسان یا فضای زندگی داخلی دیگری ایجاد کنید؟ برنامه های شما برای فضا احتمالاً به شما کمک می کند تا در مورد نوع درب فلزی پارکینگ ساختمان تصمیم بگیرید. اگر قصد دارید اقلام ارزشمندی مانند ماشین خود را در آنجا ذخیره کنید، گرفتن دری که امنیت شما را افزایش می دهد هوشمندانه است. شاید شما به دنبال گذراندن زمان بیشتری در گاراژ خود هستید. در این صورت، باید مطمئن شوید که درب گاراژ شما به گرم نگه داشتن فضا کمک می کند.

3) آیا می خواهم رنگ خاصی را انتخاب کنم؟
آیا رنگ خاصی برای درب ضد سرقت فلزی خود در نظر گرفته اید؟ آیا برای تزئین ملک خود وقت و هزینه کرده اید و می خواهید درب گاراژ شما مطابقت داشته باشد؟ اگر چنین است، احتمالاً می خواهید شرکتی را درگیر کنید که گزینه های رنگی زیادی را به شما ارائه می دهد. آیا قصد دارید کارهای چوبی خارجی خود را نقاشی کنید؟ یا نصب قاب های پنجره جدید؟ اینها همه راه های عالی برای افزایش جذابیت محدود اموال شما هستند. یک درب پارکینگ جدید که با انتخاب های زیبایی شناختی شما مطابقت داشته باشد، این امر را بیشتر بهبود می بخشد.

چه نوع درب فلزی پارکینگی نیازهای شما را برآورده می کند؟
بنابراین امیدواریم اکنون ایده ای داشته باشید که درب گاراژ شما باید چه الزاماتی را برآورده کند. البته بیش از یک نوع درب گاراژ وجود دارد.

  • منابع:
  1. Garage Door Buying Guide: All You Need to Know
  • تبلیغات:
  1. کشف کنسانتره انار در صندوق امانات بانک ملی!
  2. درمان زانو درد با خوردن آویشن امکان پذیر شد!
  3. قاتلی از عایق برای خفه کردن افراد استفاده می کرد!
  4. دستگاه بادکن جلوی مشکلات کلیوی را می گیرد