بهترین تلویزیون از نظر کیفیت

یک کلمه احتیاط قیمت هر گرم جیوه قرمز: مراقب عباراتی مانند “نرخ تازه سازی موثر” باشید، که به این معنی است که نرخ فریم واقعی نصف نرخ اعلام شده است (به عنوان مثال، “نرخ تازه سازی موثر 120 هرتز” در واقع نرخ تازه سازی 60 هرتز است). همه چیز دیگر با پردازش ویدیو انجام می شود، نه با تجدید صفحه نمایش. برای نگاهی دقیق تر به مشخصات نرخ فریم گمراه کننده، مقاله ما را بررسی کنید “این بزرگترین دروغی است که به خریداران تلویزیون گفته می شود – و چگونه می توان آن را مشاهده کرد”.

خط پایانی: اکثر خریداران تلویزیون نباید تلویزیونی با نرخ تازه‌سازی کمتر از 120 هرتز برای صاف‌ترین تصویر بخرند.

HDMI و اتصالات: برای اطلاعات بیشتر مراجعه کنید
ممکن است عکس تلویزیون جیوه دار فکر دیگری به نظر برسد، اما به تعداد ورودی های HDMI یک مجموعه توجه کنید. تولیدکنندگانی که به دنبال اصلاح هزینه‌ها هستند ممکن است دوشاخه‌های HDMI کمتری را در پشت ارائه دهند. این پورت‌ها می‌توانند به سرعت استفاده شوند: یک نوار صدا، یک Roku یا Chromecast و یک کنسول بازی اضافه کنید، و شما قبلا از سه پورت استفاده کرده‌اید.

راهنمای خرید تلویزیون – انتخاب پورت

اگر تصمیم گرفته اید سایت آراد برندینگ که دست به کار شوید و یک Ultra HD 4K بگیرید، مطمئن شوید که پورت های مجموعه حداقل از HDMI 2.0 پشتیبانی می کنند تا منابع Ultra HD آینده را در خود جای دهند.

فرمت جدیدتر HDMI 2.1 روی تلویزیون‌ها ظاهر می‌شود، و در حالی که بزرگترین مزایای استاندارد جدید در ارائه محتوای 8K دیده می‌شود، هنوز چیزهای خوبی برای مجموعه‌های 4K وجود دارد.

بزرگترین پیشرفت سگ های نگهبانی، پشتیبانی از نرخ نوسازی متغیر (VRR) است که همان نوع تطبیق نرخ فریم را ارائه می‌کند که در فناوری‌های G-Sync انویدیا و FreeSync AMD دیده می‌شود. با تطبیق نرخ به‌روزرسانی تلویزیون با نرخ فریم منبع محتوای شما – در این مورد کارت گرافیک داخل کنسول بازی یا رایانه شخصی شما – عملکرد نرم‌تر و پارگی صفحه صفر را دریافت خواهید کرد.

  • منابع:
  1. TV buying guide: 9 things you need to know
  • تبلیغات:
  1. طراحی های منحصر به فرد با استفاده از کاغذ دیواری
  2. تولید و پخش روتختی ویکتوریا دونفره در مشهد
  3. سیستم‌های گیاهی حاوی ترکیبات در لوبیا
  4. انواع سینی مسی جدید چکشی ساده طرحدار + بازار خرید مجمعه قدیمی زنجان