با خوردن گوجه فرنگی بوته ای شهروند رسمی کانادا شوید

دسته بندی گوجه فرنگی بوته ای را می توان بسیار مرتب و مرتب کرد: ما گوجه فرنگی ها را بر اساس شکل و اندازه گروه بندی می کنیم و در این گروه بندی ها انواع و هیبریدهای زیادی وجود دارد.

شناخت هر گونه و ترکیبی که به هر گروه تعلق دارد ممکن نیست و تشخیص همه آنها از هم سخت است زیرا بسیاری از آنها دقیقاً شبیه هم هستند و هر منطقه و هر بازار کشاورز انتخاب منحصر به فرد خود را خواهد داشت، اما این کار را نکنید. گرفتار هر یک از آن. تنها نکته مهم این است که آنچه را که دوست دارید پیدا کنید و از آن لذت ببرید.

اما ابتدا باید در مورد ارثیه و هیبریدها صحبت کنیم. این اصطلاحات هیچ ارتباطی با اندازه یا شکل یا رنگ ندارند.

گوجه

ارثیه گونه‌های گرده‌دار باز هستند که قدمت آن‌ها به کشاورزی صنعتی مدرن برمی‌گردد و در طول نسل‌ها منتقل شده‌اند. گرده افشانی باز به این معنی است که تلاقی به طور طبیعی اتفاق افتاده است.

پرندگان و زنبورها گرده افشانی کردند و گونه های جدیدی متولد شدند. و از آنجایی که طبیعت انعطاف‌پذیر است، این گیاهان می‌توانند خود را زنده نگه دارند: دانه‌ای که از یک گیاه گرده‌افشانی باز ذخیره شده باشد، ماکتی از گیاه مادر تولید می‌کند.
هیبریدها تلاقی های گرده افشانی دستی از واریته ها هستند که برای صفات خاص انتخاب شده اند. این ها توسط شرکت های بذر و پرورش دهندگان نباتات تولید می شوند و نمی توانند مانند گیاهان گرده افشانی باز تولید مثل کنند.
بیان این موضوع به ساده ترین عبارت ممکن: ارثیه ها توسط طبیعت ساخته می شوند. هیبریدها توسط انسان ساخته می شوند. از هر نوع گوجه فرنگی ارثیه و هیبرید وجود دارد.