بالاترین کیفیت در خرید لوبیا چیتی

بیشتر زمان پخت لوبیا چیتی در تمام طول سال در دسترس هستند و نخود فرنگی نیز از این قاعده مستثنی نیست. اگرچه غذاهای اصلی فصل بهار قطعاً بهتر است تازه مصرف شوند، اما می‌توان آن‌ها را خشک کرد و بدون از دست دادن بیش از حد عطر و طعم آن‌ها را بازسازی کرد. نخود یک حبوبات منحصر به فرد است که دارای محتوای نشاسته بالایی است که با شیرینی لطیف متعادل می شود. زمانی که نخودهای تازه در فصل نیستند، نخود فرنگی منجمد به نخود فرنگی کنسرو شده ترجیح داده می شود زیرا می تواند رنگ و بافت را بهتر حفظ کند، در حالی که فرآیند کنسرو کردن می تواند این ویژگی ها را از بین ببرد. آنها را در هر یک از این 18 دستور پخت نخودی که دوست داریم امتحان کنید.

نخود چشم سیاه که لوبیا چشم بلبلی نیز نامیده می شود، به دلیل نقطه سیاه در مرکز لوبیا نامگذاری شده است. به عنوان یک محصول مقاوم به خشکی، در آب و هوای گرم و خشک به خوبی رشد می کنند. در جنوب آمریکا، نخود سیاه چشم را در روز سال نو به عنوان هوپین جان پارچه مبلی جدید، همراه با سبزی کولارد می خورند تا از رفاه در سال آینده اطمینان حاصل شود.

اما چه از آنها در سوپ با کلم پیچ یا در کاری استفاده کنید، اعطای نمایندگی نخود سیاه چشم شایسته یک جایگاه در انبار شماست. آنها خامه ای و کمی شیرین هستند، و به سرعت پخته می شوند، بنابراین لازم نیست آنها را خیس کنید، اگرچه بسیاری ترجیح می دهند آنها را از شر پوست کاغذی خود خلاص کنند.

عدس نیز مانند ماش سریعتر از سایر حبوبات آماده می شود. آنها همچنین در رنگین کمانی از رنگ ها رشد می کنند، از سبز و قهوه ای گرفته تا نارنجی و قرمز، که هر کدام طعم ها و بافت های کمی متمایز دارند. آنها را با خردل در یک ظرف جانبی برای ماهی قزل آلا مزه دار کنید، آنها را به قیمت روفرشی کشدار ترک ۱۲ متری مجموعه ای از سوپ ها و خورش ها اضافه کنید، آنها را در زمان صبحانه در سس گوجه فرنگی با تخم مرغ میل کنید یا آنها را در سالاد با پنیر بز و گردو امتحان کنید.

  • منابع:
  1. The Serious Eats Guide to Beans
  • تبلیغات:
  1. 100 تفاوت بین افراد فقیر و ثروتمند را بدانید
  2. قیمت کلی رولیک نوار نقاله اصفهان
  3. نقش زردالو در رفع یبوست
  4. خوردن غذای کافه تریا کالج با سینی آسانتر است یا سخت تر