انواع فلفل دلمه ای

بهترین نمونه فلفل فلفلی خواهد بود که گوشتی ، سفت، سنگین، متناسب با اندازه، سفت ، رنگ روشن ، پوستی صاف و براق و بدون آسیب فیزیکی مانند  ضربه یا کبودی باشد. یکی دیگر از عوامل کیفی حالت ساقه آن است که باید سبز، سفت و ترد باشد.

توجه به این نکته ضروری است: زمانی که فلفل ته آن  سه برآمدگی  داشته باشد، طعم آن  شیرین تر است و می توان آن را به صورت خام  یا در . اما وقتی  چهار برآمدگی داشته باشد، طعم آن کمی تلخ تر می شود، پس بهتر است آن را بپزید.

فلفل بومی مناطق بولیوی و پرو است که در آن تا چهار گونه مختلف رشد کرده است. کلمب در اولین سفر خود در سال 1493 توسط کلمب به دنیای قدیم (اروپا، آسیا، آفریقا و جزایر اطراف) آورده شد. در قرن شانزدهم، کشت آن در سراسر اسپانیا گسترش یافته بود، و از آنجا به بقیه اروپا توزیع شد. و دنیا . .

ورود آن به اروپا باعث پیشرفت آشپزی شد زیرا مکمل و حتی جایگزین یک چاشنی پرمصرف دیگر، فلفل سیاه شد که اهمیت تجاری زیادی بین شرق و غرب داشت.

فلفل دلمه به انگلیسی

انواع فلفل

انواع مختلفی از فلفل ها در اندازه ها، شکل ها و رنگ های مختلف وجود دارد. با این حال، انواع فلفل ها معمولاً بسته به طعم آنها در دو گروه بزرگ قرار می گیرند : شیرین یا تند .

– فلفل دلمه ای

انواعی که در غذا با فلفل دلمه ای گنجانده شده اند عبارتند از فلفل شیرین ایتالیایی ، فلفل دلمه ای ، یا فلفل و غیره. آنها را می توان به صورت خام (در سالاد، سوپ یا گازپاچو)، پخته (برشته، سرخ شده، سرخ شده یا سرخ شده) مصرف کرد.

– فلفل تند

در میان فلفل های تند انواع معروفی مانند فلفل پیکیلو، فلفل  پادرون  ، فلفل گرنیکا ، فلفل  کاین ( که به عنوان ادویه استفاده می شود) یا فلفل چیلی و غیره وجود دارد. این ها را می توان به صورت خام، به شکل چاشنی، ادویه یا ترشی مصرف کرد.

نگهداری فلفل

برای نگهداری فلفل ها در بهترین شرایط ممکن راحت است فلفل ها را در یخچال و داخل ظرف پلاستیکی سوراخ دار نگهداری کنید به این ترتیب تا 15 روز قابل نگهداری است. آنها را همچنین می توان منجمد کرد، که برای آن لازم است قبلاً آنها را در آب جوش به مدت حدود سه دقیقه جوشانید استفاده از فلفل دلمه در بارداری و فلفل بستگی به فرد دارد.

خواص فلفل

فلفل سبزی با ارزش انرژی بسیار پایین است که تقریباً 27 کیلوکالری در 100 گرم است. خواص تغذیه‌ای بسیار مهمی دارد ، زیرا اگرچه محتوای لیپید، پروتئین و کربوهیدرات آن زیاد نیست، اما  محتوای مواد معدنی و ویتامین آن بالاست . محتوای آب آن حدود  92 درصد وزن کل است. چربی 0.2٪ و کربوهیدرات ها به سختی به 4٪ و پروتئین ها 0.9٪ می رسد.