انواع سرامیک مورد استفاده در استخر

در بازسازی سرامیک، انتخاب کاشی شما نه تنها این قدرت را دارد که سبک طراحی حمام شما را مشخص کند، بلکه می تواند شخصیت را ایجاد کند، علاقه بصری ایجاد کند و حتی چشم را فریب دهد تا حمام شما بزرگتر یا کوچکتر به نظر برسد.

مطمئن نیستید که در فرآیند انتخاب کاشی خود از کجا شروع کنید؟ نترس! ما فهرستی از برترین روندهای کاشی حمام را که انتظار می رود در سال 2023 غالب شوند، گردآوری کرده ایم، تا بتوانید رویاهای بازسازی حمام خود را به واقعیت تبدیل کنید.

کاشی های عمودی
اگر در حال برنامه ریزی برای بازسازی سرویس آرکوپال در پرث هستید، می خواهید با جدیدترین سبک های کاشی شیک باشید. و به گفته کارشناسان، کاشی های مستطیلی که به صورت عمودی چیده شده اند در سال 2023 موفقیت بزرگی خواهند داشت. کاشی های سنتی افقی مترو را فراموش کنید – ظاهر جدید همه چیز مربوط به کاشی های دیواری بلند و عمودی است. این ترند کاشی براق و شیک برای ایجاد ظاهری مدرن در حمام شما عالی است و همچنین بسیار کاربردی است. کاشی های عمودی راحت تر از کاشی های افقی تمیز می شوند و حمام های کوچک را بزرگتر و روشن تر نشان می دهند. بنابراین اگر در آینده نزدیک قصد بازسازی حمام را دارید، حتما کاشی های عمودی را به لیست خرید خود اضافه کنید!

کاشی های ترازو
برای یک دیوار با احساس یکپارچهسازی با سیستمعامل، کاشی های تراززو راهی برای رفتن هستند. این روند کاشی در چند سال گذشته به آرامی محبوبیت پیدا کرده است و انتظار می رود در سال 2023 محبوبیت خود را افزایش دهد.

این کاشی‌های زیبا اخیراً لحظاتی را پشت سر گذاشته‌اند و تنها در سال‌های آینده محبوب‌تر خواهند شد.

کاشی های Terrazzo به دلیل دوام و نگهداری آسان برای کف و دیوار حمام ایده آل هستند. آنها همچنین می توانند برای ایجاد یک نصب بدون درز استفاده شوند که برای فضاهای کوچک مناسب است. اگر در حال برنامه ریزی برای بازسازی حمام در پرث هستید، حتماً کاشی های ترازو را در نظر بگیرید – آنها مطمئناً بیانیه ای را ارائه می دهند. مشاهده تمام کاشی های Terrazzo

همانطور که به دهه آینده می رویم، می توان از ست مبل و میز ناهار خوری انتظار داشت که شاهد تغییر در روند طراحی کاشی باشیم. اشکال و الگوهای هندسی به طور فزاینده ای محبوب خواهند شد زیرا صاحبان خانه به دنبال راه هایی برای اضافه کردن شخصیت به فضای خود هستند.

این کاشی‌ها می‌توانند از دیوارهای خاص و روکش‌های روشویی گرفته تا کف‌پوش‌ها و حتی تکه‌های برجسته، سبکی را به هر حمامی اضافه کنند. و با رنگ‌ها و طرح‌های بسیار متنوع، پیدا کردن کاشی متناسب با سبک شخصی شما آسان است.

  • منابع:
  1. A BEGINNER’S GUIDE TO CHOOSING CERAMIC TILES
  • تبلیغات:
  1. ممنوعیت های جامعی برای استفاده از افزودنی های سرب در همه رنگ ها
  2. خرید سیب درختی + قیمت در سردخانه
  3. محدودیت های پرورش زیره و شباهت های مورفولوژیکی
  4. مکمل دانه کنجد پوست کنده نمکی در میان وعده های متعدد