استفاده از چرم مصنوعی پشت نمدی در سوپهای چینی تعجب توریست ها را برانگیخت

هدف این مطالعه تحلیل وضعیت واقعی و نسبتاً متناقض ناشی از آن است
تغییرات اقتصادی در5 دهه گذشته، برای بررسی فوری ترین مشکلات به ویژه
از دیدگاه کشورهای در حال توسعه (جایی که بخش عمده ای از پردازش چرم مصنوعی پشت نمدی و تولید محصولات چرمی در حال حاضر انجام می شود) و توصیه به اصول و دستورالعمل ها برای [بین المللی] توسعه هماهنگ در این زمینه مد تأثیر مخربی بر محیط زیست دارد.

تعداد زیادی چرم مصنوعی پشت نمدی وجود دارد که به طور فزاینده ای توسط نام های بزرگ صنعت چرم  به دنبال تغییر آن هستند استفاده می شود.

بر اساس داده های سرویس پارلمان اروپا و سازمان ملل متحد، تولید پوشاک و کفش مسئول 10 درصد از انتشار گازهای گلخانه ای در جهان است.

پلی استر پرمصرف ترین پارچه لباس در جهان است ، با این حال آن و سایر مواد مصنوعی با استفاده از سوخت های فسیلی ساخته می شوند.

در واقع، یک تحلیل اخیر توسط انجمن سلطنتی هنر، تولیدات و تجارت بریتانیا، نشان داد که تقریباً نیمی از اقلام اخیراً فهرست شده در بزرگترین سایت‌های «مد سریع» از پلاستیک‌های جدید مانند پلی استر، اکریلیک و نایلون ساخته شده‌اند.

با این حال، تعداد فزاینده ای از راه حل های جایگزین وجود دارد که توسط مارک های معروف انتخاب می شوند. 

در اینجا چند نمونه آورده شده است:

در حقیقت کارمن هیجوسا بنیانگذار چرم مصنوعی است، شرکتی که پیناتکس، یک جایگزین چرم طبیعی ساخته شده از الیاف برگ آناناس را تولید می کند. 

از زمانی که هیجوسا در دهه 1990 به عنوان مشاور نساجی برای بانک جهانی کار می کرد و در مورد صنعت صادرات چرم مصنوعی پشت نمدی مشاوره می داد، شروع به جستجوی مواد طبیعی جایگزین پایدارتر کرد.

این زمانی بود که هیجوسا برگ های آناناس را ”کشف کرد” که دارای الیاف ”بسیار ریز اما بسیار قوی” هستند.