استفاده از چاقو گوزن نشان برای قصابی های تهران اجباری شد

برای پوست کندن میوه ها و سبزیجات از چاقو گوزن نشان استفاده کنید.

چاقوهای خرد کن یکی دیگر از وسایل بسیار رایج آشپزخانه است که معمولاً بسیار کوچک است و برای پوست کندن و برش استفاده می شود، اما معمولاً برای خرد کردن یا سایر مهارت های اصلی چاقو در آشپزخانه استفاده نمی شود.
چاقوها مخصوصاً برای میوه های تازه خوب هستند و برای بریدن سیب، گلابی یا میوه های هسته دار مفید هستند.
برای برش نان از چاقوی نان استفاده کنید. چاقوهای دندانه دار به ویژه برای برش نان مفید هستند. هیچ چیز خسته کننده تر از پختن یک قرص نان قهوه ای نرم و له کردن آن با چاقوی آشپزخانه و تلاش برای برش دادن آن نیست.

یک چاقوی دندانه دار همچنین برای حکاکی مفاصل گوشت برشته و سایر اقلام عالی است و آن را به یک مکمل مفید برای آشپزخانه تبدیل می کند.

چاقو گوزن نشان

چاقوهایی با وزن و تعادل خوب انتخاب کنید. در یک چاقوی آشپزخانه کاربردی خوب، شما می خواهید تعادل و وزن خوبی بین تیغه و چاقو وجود داشته باشد، یعنی فولادی که تا دسته چاقو کشیده می شود.

بهترین چاقوها باید از یک تکه فولاد ساخته شوند و به خوبی متعادل باشند. با تلاش برای حفظ تعادل چاقو روی انگشت خود، درست در بالای دسته، بررسی کنید. باید در دست شما متراکم باشد، تا بتوانید اجازه دهید چاقو کار را برای شما انجام دهد.
یاد بگیرید چاقو را به درستی در دست بگیرید. یک چاقوی آشپزخانه را طوری نگه دارید که انگار می خواهید با دسته دست بدهید.

وقتی چاقوی آشپزخانه را برمی دارید، انگشت اشاره شما باید در قسمت بیرونی تیغه، در سمت صاف باشد، و سه انگشت دیگر شما باید تا بالای دسته، فقط در تیغه، خفه شوند. باید موازی بدن شما باشد.

به این حالت چنگ زدن می گویند، و این روش مناسب برای نگه داشتن چاقوی آشپزخانه است که کنترل و دقت بهینه را در برش ها ارائه می دهد. از آنجایی که انگشتان شما به تیغه نزدیک‌تر هستند، می‌توانید آن را بهتر کنترل کنید و آن را در جایی که می‌خواهید ادامه دهید.