نمکی که از سرما خوردگی جلوگیری می کند

نمایندگی آراد برندینگ اینجاست تا با قرار دادن بهترین نمک برای شما، راه حلی را پیش روی شما قرار دهد.

اندازه این تکه های نمک بسیار بزرگ است، بنابراین آنها به ویژه به عنوان چاشنی برای سالاد، گوشت و موارد مشابه مناسب هستند.

این محصول خود به عنوان یک جعبه نمک 85 اونسی، پر از تکه های نمک دریایی نرم و ترد عرضه می شود. آنها تعادل عالی از مواد معدنی طبیعی دارند و خالص و طبیعی هستند و هیچ افزودنی ندارند.

آنها طعم تمیز و تازه ای را ارائه می دهند و از نظر نمک صورتی محبوب ترین گزینه هستند.

یکی دیگر از گزینه های عالی محصول نمک دریایی، آن هم با برند مالدون، نمک دریایی دودی مالدون است. این نمک تصفیه شده و باکیفیت است، همچنین مقرون به صرفه است و برای استفاده در کاربردهای مختلف در آشپزخانه ایده آل است.

تفاوت اصلی این نمک با نمک دریایی معمولی مالدون دودی بودن این نمک است. این به آن رنگ کاراملی و طعم دودی بسیار لطیفی می دهد که مخصوصاً برای سرو به عنوان چاشنی گوشت و ماهی کبابی مناسب است.

خود این محصول در یک جعبه 44 اونسی عرضه می شود و کاملاً خالص و طبیعی است و هیچ افزودنی ندارد. نمک به روش سنتی، روی بلوط انگلیسی که از یک جنگل پایدار تهیه می شود، دود می شود.

طعم دودی که به نمک اضافه می کند یک لایه چاشنی اضافی عالی است و از آنجایی که بسیار لطیف است، ذره ای بر آن تاثیرگذار نیست.

نمک دریایی ریز زمینی سلتیک – (1) کیسه 16 اونسی قابل آب بندی مجدد، نمک دریایی کلاسیک، عالی برای پخت و پز، پخت، ترشی، تکمیل و بیشتر، آشپزی مناسب، بدون گلوتن
آخرین قیمت را بررسی کنید
نمک دریایی سلتیک نمونه گزارش عملکرد یک برند بسیار محبوب در مورد نمک دریا است. این محصول مخصوصاً نمک دریایی ریز آسیاب شده است، به این معنی که برای پخت و پز بسیار مناسب است، اگرچه می توانید از آن برای چاشنی نیز استفاده کنید.

این نمک در یک کیسه 16 اونسی عرضه می شود و کاملا اصیل و فرآوری نشده است. هیچ افزودنی ندارد و همچنین دوستدار سرخپوشان است.

با دریافت نمونه نامه استعلام قیمت از شرکت می توانید از قیمت محصولات خبر داشته باشید.

  • منابع:
  1. Cooking With Salt: The Ultimate Guide To Choosing The Absolute Best Salt
  • تبلیغات:
  1. کاهش افسردگی با خوردن میوه خشک شده
  2. آرکوپال که به دلیل طراحی سفید شیری خود شناخته شده است
  3. زیتون میوه سرشار از آنتی اکسیدان قوی
  4. لباس‌های رنگارنگ با عمامه‌های چیدمان هنرمندانه کردی