استفاده از بهترین بطری پت

چه کاری در این مورد انجام می شود؟
ایمنی مصرف آب از بطری پت رنگی بسیار بحث برانگیز است. صنعت پلاستیک ادعا می کند که پلاستیک آنها کاملاً ایمن است و هیچ خطری برای سلامتی ندارد. طبق تحقیقات خود آنها، تنها مقادیر کمی از مواد شیمیایی شسته می شوند و این مقادیر اندک به سرعت از طریق فرآیندهای طبیعی بدن از جریان خون خارج می شوند. با این حال، ما احساس می کنیم که تحقیقات مستقل و مطالعات علمی بیشتری برای رسیدن به این نتیجه ضروری است. در اصل، فقدان شواهد علمی برابر با اثبات بی خطر بودن این مواد شیمیایی برای انسان نیست. با افزایش فشار بازار مصرف، این احتمال وجود دارد که مطالعات بیشتری در مورد این موضوع انجام شود.

من به چیزی نشکن نیاز دارم، چه کار کنم؟
بنابراین، ما با یک وضعیت پیچیده باقی مانده ایم. به نظر نمی‌رسد که برچسب بدون BPA به این معنی نیست که محصول فاقد فعالیت بطری پلاستیکی استوانه (EA) است، که به نظر می‌رسد همان موضوعی است که در ابتدا در مورد خود BPA مطرح شد. با این حال، علم در مورد تأثیری که EA روی انسان دارد، در صورت وجود، مبهم است (شاید فقط بدون ضرر از بدن شما عبور کند، یا شاید هم نه). بنابراین، اگر می خواهید از خود در برابر ترکیبات بالقوه مضر محافظت کنید، چه کاری باید انجام دهید؟

ما فکر می کنیم رویکرد محافظه کارانه استفاده از شیشه یا فولاد ضد زنگ است. محصولات ساخته شده از شیشه و فولاد ضد زنگ کاملاً رقابتی هستند و در بسیاری از فعالیت های خارج از منزل، هزینه، وزن و خطر شکستگی اضافه (در مورد شیشه) چیز مهمی نیست. مزایای بالقوه سلامتی وزن و هزینه کمی بیشتر را برای بسیاری از مصرف کنندگان بطری پت استوانه ای توجیه می کند.

با این اوصاف، کسانی که وزن، دوام و سایر مزایای ذکر شده بطری پت ادویه مدرن آب را انتخاب می‌کنند، می‌توانند بدانند که ما به دقت به این موضوع نگاه کرده‌ایم و هیچ مطالعه علمی که به طور قطع خطر جدی برای سلامتی را اثبات کند، پیدا نکردیم.

  • منابع:
  1. How to Choose A Water Bottle
  • تبلیغات:
  1. کشف کنسانتره انار در صندوق امانات بانک ملی!
  2. درمان زانو درد با خوردن آویشن امکان پذیر شد!
  3. قاتلی از عایق برای خفه کردن افراد استفاده می کرد!
  4. دستگاه بادکن جلوی مشکلات کلیوی را می گیرد