اجبار استفاده از دستگاه ساکشن زنیت مد موجب وحشت مردم شد

فرآیند مکش با دستگاه ساکشن زنیت مد نباید بیش از 15 ثانیه طول بکشد. در صورت لزوم، این فرآیند را تکرار کنید و کاتتر ساکشن را با آب در بین آن شستشو دهید. به مشتری خود استراحت دهید تا زمانی که مثل همیشه نفس بکشد و آرام شود.

پس از اتمام ساکشن، کاتتر ساکشن را به صورت حلقه ای در دست بگیرید و هنگامی که آن را درآورید، دستکش را روی آن بکشید. به این ترتیب می توانید کاتتر ساکشن را به طور بهداشتی دور بریزید.

پس از ساکشن، بهداشت دهان و دندان را به طور کامل انجام دهید زیرا این فرآیند باعث تحریک و خشک شدن مخاط دهان می شود.

شما همچنین باید مهمترین قوانین بهداشتی و اقدامات پیشگیرانه را در طول ساکشن دهان رعایت کنید تا مشتری مراقبت از خود را در برابر عفونت ها و صدمات محافظت کنید.

دستگاه ساکشن زنیت مد

مواد: از کاتترهای ساکشن استریل استفاده کنید. اینها همچنین باید به گونه ای طراحی شوند که آسیبی به مشتری مراقبت شما وارد نکنند. کاتترهای آتروماتیک با نوک گرد مخصوصاً برای این منظور مناسب هستند.
تمیز کردن و تعویض: همچنین به یاد داشته باشید که دستگاه مکنده را به طور مرتب تمیز و ضد عفونی کنید. شیلنگ ها و نوک انگشت نیز باید پس از مدت معینی تعویض شوند. مشخصات سازنده دستگاه را دنبال کنید.
ضد عفونی کردن: اساساً، شما باید شیلنگ ها و ظرف جمع آوری شیشه ای را روزانه با یک ضدعفونی کننده ابزار مناسب (مانند ECOLAB Sekusept® Cleaner) ضد عفونی کنید. باید شیلنگ ها را به طور کامل در محلول ضدعفونی کننده فرو کنید.
شستشو: پس از انجام فرآیندهای مکش فردی، شستشو با آب کافی است. پس از هر بار استفاده، کاتتر ساکشن را دور بریزید.
دستورالعمل: دستگاه ساکشن یک وسیله پزشکی است، بنابراین نباید بدون دستورالعمل قبلی از آن استفاده کنید.